Efter nu flere års øvelse med design har jeg nu nået et niveau hvor jeg har bestemt mig for, at tage skridtet og starte et grafisk bureau. I den anledning tilbyder jeg 5 logoer for kun 500 kr. per stk. – logoerne betales der ikke moms af, da jeg endnu ikke er momsregistret. Alle logoer bliver leveret til dig i vector format og modtages både i .ai, pdf. samt .jpg - Hjemmesiden er stadig under udvikling og vil derfor gerne bruge disse logoer som reference når den engang er kommet op, at køre.
Her er lidt af hvad jeg har lavet – disse er ikke for specifikke virksomheder, men udfra fantasien:
de godt nok flotte har du taget en uddannelse for at lærer eller er du bare sprunget ud i det ?? og hvilket program bruger du på at lave det?? men du er sgu god til det
mange tak for jeres respons, det rigtig dejligt at vide at folk kan lide det man laver! Jeg har ikke taget nogen uddannelse, det er selvlært - bruger photoshop og illustrator :-)
okaii er det gratis programmer?? eller og kunne da godt tænke mig at leje lidt med det er helt ny på det kan du måske sende nogen hjemmesider man kigge eller hente dem