Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

repaymedia december udbetaling

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Fra  demar aps Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der andre det har modtaget udbetaling i december mdr fra repaymedia ???

Er der nogen der har hørt om de er begyndt at have ondt i deres økonomi , for mig lugte det når de på mdr på mdr ikke udbetaler rettidig

Jeg er nemlig begyndt at se problemer flere steder , når beløbene er i XX.XXX størrelserne , den eneste der altid betaler rettidig partner-ads og på dagen

Håber der er nogen der har hørt noget eller ved noget

Med venlig hilsen

René

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter ikke omtalte netværk, og vil derfor ikke udtale mig andet en generelt.

Det er ALTID en god idé at flytte ALLE sine kampagner første dag et netværk ikke betaler til tiden. Netværket vil altid prøve at trække den, for hvis de først oplyser at de har problemer med betalingen, så flytter alle partnere deres kampagner og dermed tjener de ikke penge længere.

Flytter du dine kampagner, og er netværket er ved at lukke, vil du bagefter glæde dig over at du ikke ventede.

Hvis det IKKE er ved at lukke, så er det et godt signal at sende til dem, at de skal få styr på deres løbende udbetalinger så der ikke bliver sået tvivl om deres betalingsevne.

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Fra  demar aps Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg skriver det også for lidt at advarer andre, og for at få dem lidt i spil.

Jeg bruge alle netværk der findes, men jeg er lidt træt af at man hele tiden skal sætte penge til på
affiliate netværk i 2012 var 100.000 plus moms . Så det er del penge.

Og jeg har har i det sidste års tid lagt mærke til at når man lave rigtig mange penge på et netværk
enten via lead, cpc osv . pr mdr så sker der et eller andet i affiliate netværk med udbetalingerne.

Der skal siges at jeg ikke er helt ny i denne branchen , men det her pisser mig bare lidt af .

René 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm, søger du inde på Proff.dk under Repaymedia, så ser det ikke alt for heldigt ud... Begynder at lyde meget som alle problemerne der var med Mikkelsen Media

 

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Fra  demar aps Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min dumhed , nej har ikke søgt på proff.dk , men jeg giver dig ret, deres tal se ikke godt ud , men jeg giver jo altid folk chance min dumhed , men efter jeg skrev her,
så skal jeg love for at der sket noget.

Så fik jeg en mail på at både december og januar få jeg på en gang og de vil blive overført d.d. men lad os nu se. Det har man jo hørt før.

Men kan ikke passe at man skal skrive offentligt før der sker noget.

Ang Mikkelsen Media så nævn ikke dem de har kostet mig kassen, og jeg har også efterfølgende fundet ud af hvad der har knækket nakken på dem, det var deres forsøg i andre lande.

Men der har jeg jo selv lært når man gå inden i andre lande , at man skal vise rettidig omhu og kun lege med 1/3 del af hele butikken. Så levere man længere og lave penge på den lange bane.

Men jeg skal nok fortælle om penge er der imorgen , men helt ærligt så tro jeg det ikke 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Fra  e-Gear.dk Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville holde mig fra Repay Media, hvis jeg var dig. Samarbejdede kort med dem i starten af 2012 og min oplevelse af dem var, at så snart man tjente gode penge på en kampagne så lukkede de den ned. Selvfølgelig uden at gøre opmærksom på det. Det mistede jeg en del på.

Når jeg henvendte mig per e-mail fik jeg aldrig svar, så i min optik er de useriøse og det man vist kalder "hustlere" :)

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Fra  demar aps Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige lidt info om deres bankoverførelse , gæt 2 gang der var ikke kommet en pind fra dem af

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker jo desværre ikke overraskende, men synes du skal kigge igen omkring middagstid, da nogle banktransaktioner først effektueres der :o) Håber da du får dem, men som sagt, vil ikke være overrasket hvis ikke

 

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Fra  demar aps Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg synes jeg ville give jer en opdatering på ovenstående , og det er der er ikke sket en pind.

Selvom de lover alt er på vej, og problemet er deres bank , men nu modtager vi div betaling fra alle typer banker også fra andre der bruger samme  og de er altid der kl 10.00 hverdag.

Der skal siges jeg har lukket at der har med dem at gør, så er der godt nok ikke mange seriøs tilbage i danmark i den branche

Det var lige lidt info fra min side af, jeg skal nok give info , hvis der sker noget

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Fra  e-Gear.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så er det ved at lakke mod enden for dem virker det til. Så snart betalingen udebliver og det er bankens skyld (læs alle andres skyld), så er den gal. Der er meget få seriøse i affiliate branchen i Danmark og man skal huske at de sidder med affiliate tracking, så der er i princippet ingen som kan overvåge om de snyder med leads, klik og diverse andre afregningsmetoder. 

Men når Repay er afgået ved døden om et par måneder, så opstår de nok igen med nogenlunde samme team under et nyt navn - lidt som det tidligere IQ medier som var de samme folk, der gik over i Repay. 

Kan huske deres meget underholdende spin, om at en engelsk investor ville købe IQ Medier for 20-30 mio., der kom i diverse aviser og gav dem meget omtale. At det var en plantet historie var tydeligt for enhver med lidt omløb i hovedet.

Så når et nyt affiliate bureau melder sig på banen, så tjek dem lige ud på DK-Hostmaster + CVR + Proff - så man undgår at ryge i fælden igen :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)