Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ung iværksætter, søger en der kan lave en professionel hjemmeside til en fornuftig pris

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en ung iværksætter, som søger en der kan hjælpe mig med og lave en professionel hjemmeside, til en fornuftig pris.?

vil evt kunne holde et møde sammen, hvor jeg kunne forklar nærmere hvad den skulle kunne indeholde.

Mvh Ian.

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Nioba Skrevet kl. 23:02

Hej Ian,

Det vil jeg mene skulle være muligt, hvis du har lidt flere oplysninger.

Vi kunne evt. mødes på skype? Send mig en mail på regin@regin.dk og så kan vi se om der er basis for et samarbejde.

Mvh

Regin

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:10

Du kan kontakte mig på lasse@lasselykke.dk - Skal bruge nogen referencer og kan derfor lave et super tilbud. Laver det i Wordpress med unik design.

Med venlig hilsen
Lasse Lykke-Sørensen

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:05

Hej Ian.

Webeo.dk er en nystartet virksomhed, og vi kunne godt bruge nogle referencer. Derfor giver vi lige nu -20% på en hjemmesideløsning for alle nye kunder.
Vi udvikler hjemmesider i Joomla CMS, med flotte og professionelle designs.

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive hvis du er interesseret i en webløsning hos Webeo.

Vi har faste priser som du kan se på vores hjemmeside http://webeo.dk og der er ingen månedlige ydelser, eller andre skjulte gebyrer.

Mvh. Andreas / Webeo.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:23

Hej Ian

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor kompliceret en hjemmeside du skal have, men hvis det bare er en almindelig reklamehjemmeside, så tror jeg faktisk, at det er noget du selv kan kaste dig ud i. Der er et hav af gode steder på nettet, hvor du kan få skabeloner, hvor du ret nemt kan gå ind og lave en fed hjemmeside.

Du kan helt sikkert også bruge et firma, men jeg tænker bare, at du sikkert ikke har alt for mange penge mellem hænderne som ung og samtidig så er min erfaring, at når man først får kastet sig over det, så bliver det faktisk ret sjovt og derudover giver det jo en del erfaring. Derudover er det sådan, at du lyn hurtigt vil kunne ændre det selv, hvis der er noget du gerne vil have ændret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:28

Du kan smide en mail min vej hvis du stadig leder efter en til at lave dit website. andreas@anvo.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)