Webeo.dk er en nystartet virksomhed, og vi kunne godt bruge nogle referencer. Derfor giver vi lige nu -20% på en hjemmesideløsning for alle nye kunder. Vi udvikler hjemmesider i JoomlaCMS, med flotte og professionelle designs.
Du er meget velkommen til at ringe eller skrive hvis du er interesseret i en webløsning hos Webeo.
Vi har faste priser som du kan se på vores hjemmeside http://webeo.dk og der er ingen månedlige ydelser, eller andre skjulte gebyrer.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor kompliceret en hjemmeside du skal have, men hvis det bare er en almindelig reklamehjemmeside, så tror jeg faktisk, at det er noget du selv kan kaste dig ud i. Der er et hav af gode steder på nettet, hvor du kan få skabeloner, hvor du ret nemt kan gå ind og lave en fed hjemmeside.
Du kan helt sikkert også bruge et firma, men jeg tænker bare, at du sikkert ikke har alt for mange penge mellem hænderne som ung og samtidig så er min erfaring, at når man først får kastet sig over det, så bliver det faktisk ret sjovt og derudover giver det jo en del erfaring. Derudover er det sådan, at du lyn hurtigt vil kunne ændre det selv, hvis der er noget du gerne vil have ændret.