Jeg har 2 firmaer som enkeltmandsfirma og dermed har jeg et CVR nummer og så et SE nummer på firma nummer 2. Men hvor kan jeg slå SE nummeret op henne? CVR.dk kommer ikke frem med noget på mit SE nummer. Er der mon nogen, der kan hjælpe? SE nummeret er 3348 1578 og firmaet hedder Bella Borsa. (CVR nummeret er 3042 6991) Mit problem er, at jeg frygter at Nets vil afvise min ansøgning til indløsningsaftale (og der er ikke rigtig tid til, at det må tage ret lang tid, så det skulle gerne gå i gennem uden problemer første gang...), hvis de ikke kan finde mit firma noget sted på SE nummeret. Og jeg kan vel ikke bare indtaste mit CVR nummer, da det så er et andet firma, de finder end det jeg ansøger med. Og jeg kan vel ikke ansøge med mit firma nummer 1 (som har CVR nummeret), for så passer det ikke med firmaet, som webshoppen hører til. |
I princip har du kun 1 firma som er det max man kan have som personlig virksomhed. Du har så på det to SE numre så jeg kan ikke tro andet end nets aftalen skal laves via dit faktiske CVR som er samme firma - Et SE nummer er blot et undernummer, hvor jeg mener du skal lave separate regnskaber, men Nets vil vist næppe kunne identificere dig ved dit SE nummer, men kun med CVR nummer måske med SE nummer angivet også
Der må være nogen herinde der ved, om man kan lave NETS aftale alene med et SE nummer, jeg ville tro det krævede CVR nummeret
Har du ikke hver sin bank konto til de to SE, så du i den ene NETS aftale laver den med transportfirmaets bankkonto og i det andet SE laver den med Bella Borsa bankkontoen - men begge ud fra samme CVR - det ville for mig være den hurtige løsning, men ellers vent på klogere høveder
Ellers ring til NETS i morgen tidligt hvis det haster