Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til pressemeddelelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Smile

Jeg skal bruge Amineo`s aller bedste og billigste til at lave en pressemeddelelse og til at få den sendt ud alle de rigtige steder,

Hvem kan klare den ? Stick out tongue og kan overbevise mig om at de kan få mit budskab ud til alle de rigtige steder, så det ikke bare havner i skralde spanden Smile

Venlig hilsen.

Ronnie Ballobberne & Co.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:02

Ballobberne & Co.:

Hej til alle Smile

Jeg skal bruge Amineo`s aller bedste og billigste til at lave en pressemeddelelse og til at få den sendt ud alle de rigtige steder,

Hvem kan klare den ? Stick out tongue og kan overbevise mig om at de kan få mit budskab ud til alle de rigtige steder, så det ikke bare havner i skralde spanden Smile

Venlig hilsen.

Ronnie Ballobberne & Co.

Du skal nok ikke regne med at få den, der er den allerbedste til pressemeddelelser til at skrive den billigste pressemeddelelse til dig :-).

Men du kan sikkert godt få en, der er ganske udmærket til nogle fornuftige penge.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:29

Hej TT

Den er jeg helt med på, men jeg har også lært efter flere år her på Amino, at lige her på Amino der hænger pris og kvalitet IKKE sammen, den dyreste er ikke altid den bedste, langt fra, her skal det være en der har fantasien iorden, men det dejer sig ikke kun om at skrive den, men også at få den ud

Lige det jeg laver og søger hjælp til kan man ikke sætte alle og en hver til, folk skal have hjertet med og se det hele med børne øjne, det er ikke en vare som jeg skal sælge, men et navn som jeg skal have frem, jeg regner bestemt ikke med at der begynder at komme penge ind på dem, de næste mange år, men børn fra hele landet skal begynde at følge med i deres verden og det skal også gå igennem deres forælders hjerter.

jeg har fået rigtig meget hjælp her inde på Amino,  med hjemmeside som nu har taget mere end 60 timer og kommer på snart, hentet mit video udstyr hjem på Fyn, nyhedsbrev og meget andet, uden det har kostet mig noget, men så står jeg også klar med det samme til at hjælpe med det jeg kan, ikke sagt at jeg ikke vil betale for det vil jeg godt, jeg kan bare ikke have nogen til at hjælpe mig som jeg ikke svinger 100 % med.

så bare jeg syntes der er godt så er det oki

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:59

Hej med dig, 

Jeg kan muligvis hjælpe dig - Jeg blev fanget af dit ønske om at have hjertet med og bruge fantasien -Lige netop det jeg selv lever og arbejder efter. 

Du kan fange mig og fortælle mig lidt mere om projektet, hvis du ønsker! :)

God aften, 

Hilsen Nønne Behrsin Hansen

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)