Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starte af lille butik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vollsmose
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  hrhobby Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kommer videre, har lavet en forretningsplan for en butik, men hvad nu? har ikke selv pengene, og har heller ikke nogen kontakt til nogen leverandør, men hvordan kommer man videre.

http://www.hrhobby.dk hobbybutik på nettet og fysisk i Vollsmose.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:30

Kombinerer det at få lavet et budget - hvad koster det at leje der du vil ha butik - hvad koster udstyr - indretning - kasseapparat - telefoner, lys osv

Hvad koster et varelager der er nok til du kan åbne butikken og hvad har du for omkostninger til betjening hvis du ikke selv skal stå der hele tiden med at finde leverandører

Du vil måske sige, det er vanskeligt at sige hvad det koster og du ikke har erfaring - og at du ikke lige ved hvor du finder leverandører - men så må jeg også sige, at du så er ganske langt fra at kunne komme igang. 

Der er kun et at gøre - find omkostningerne helt seriøst, så du kan se hvad det koster per måned og hvad du skal ha af penge upfront til varelager og alt.

Du vil sikkert se det er dyrt, og hvis ikke du kender nogen der vil skyde penge ind, så bliver det at låne til en åbning af en butik rent ud sagt op ad bakke desværre - men uden seriøst budget - ingen chance i alle fald

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Hej reneac,

det er jo et stort skridt at have en forretningsplan på plads.

Mit råd er dog at du får andre til at kigge på den og give kritik. Der er noget der siger mig at du har brug for finansiering. Bankerne kan godt være nogle hajer, men måske kunne du teste din forretningsplan på din bankrådgiver. Måske kan kan du få lidt sagligt kritik, men næppe kredit.

Stig 

Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Rygaards Systue Skrevet kl. 23:19

Du kan evt. tage kontakt til din kommune og høre om de har et erhvervsråd der kunne hjælpe dig videre.

Det har jeg prøvet - meget effektivt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)