Kære iværksættere Jeg vil gerne lige have lov til at bruge en enkel tråd på at rose regnskabsprogrammet fra billysbilling.dk Jeg har tidligere arbejdet med summasummarum og e-conomic. De skal have mine varmeste anbefalinger for et super fedt produkt og ikke mindst en mindst lige så god service. Programmet er nemt at bruge, for en som mig der helst vil lave andet end at bogfører. Jeg føler faktisk jeg har styr på det daglige bogføring og har en fortrinligt overblik i programmet. Jeg har ikke tidligere ladet min bedre halvdel postere, da jeg følte alt for meget kunne gå galt og jeg ikke ville kunne fatte at redde... nu er hun allerede klar til at overtage.... så nemt er det :) Supporten er også rigtig god, da jeg skulle flytte sad jeg med alle mine kontier fra e-conomic, og en medarbejder fra billysbilling guide mig igennem indsættelsen og hjalp når jeg skulle flytte moms, sammenlægge konti osv. Så helt igennem fantastisk. Jeg er pt. basis medlem, men er ved at få lavet API integration med min shop og andre ting. |
Anbefaling af billysbilling.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)