Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du give en skrivelysten tekstforfatter/seoskribent en udfordring?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mine fingre kribler efter at få lov til at skrive endnu flere artikler og søgeoptimeringstekster, så er du personen, der har en spændende udfordring til mig, læs da roligt videre :)

Mit navn er Nadia, og jeg er en skrivelysten 19-årig pige, der er i fuld gang med at nyde mit sabbatår efter endt studentereksamen. Min passion for at skrive har gjort, at jeg pt. arbejder som fast skribent for hjemmesiden www.ferie.nu, hvor jeg både skriver søgeoptimerede rejseartikler på 300 ord samt står for sammensætning af rejselinks til deres facebookside. Udover dette job arbejder jeg i min dagligdag som lærervikar, sælger og musiker, hvilket har givet erfaringer inden for lidt af hvert.
- Retskrivning prioriterer jeg meget højt, så der er ingen fare for usammenhængende sætninger, stave- og kommafejl i tekster skrevet af mig :)!

Søger du en billig seo-artikel kan dette sagtens leveres - intet problem, men disse ønskes ofte udelukkende med henblik på at rangere højt på googles liste og ikke som grundig info og viden til læseren. Derfor er det altid sjovt for en skrivelysten person som jeg at få stillet store indholdsrige opgaver, der giver mig lov til at boltre mig mere i mit herlige 'skriveunivers', end en billig seo-artikel tillader.  Jeg er perfektionist og leverer kun et produkt, jeg selv kan stå inde for, hvorfor jeg også altid ubevidst gerne vil gøre mine tekster fangende og legende!

En af de artikler, jeg har skrevet, kan læses her.

Jeg er billig, grundig og jeg elsker ganske enkelt bare at skrive. Har du udfordringen til mig? Så send mig en mail på nadia_93@live.dk eller skriv her/pr PB og jeg vil påbegynde den givne opgave med det samme! Jeg glæder mig;)

Mvh Nadia