Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du give en skrivelysten tekstforfatter/seoskribent en udfordring?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mine fingre kribler efter at få lov til at skrive endnu flere artikler og søgeoptimeringstekster, så er du personen, der har en spændende udfordring til mig, læs da roligt videre :)

Mit navn er Nadia, og jeg er en skrivelysten 19-årig pige, der er i fuld gang med at nyde mit sabbatår efter endt studentereksamen. Min passion for at skrive har gjort, at jeg pt. arbejder som fast skribent for hjemmesiden www.ferie.nu, hvor jeg både skriver søgeoptimerede rejseartikler på 300 ord samt står for sammensætning af rejselinks til deres facebookside. Udover dette job arbejder jeg i min dagligdag som lærervikar, sælger og musiker, hvilket har givet erfaringer inden for lidt af hvert.
- Retskrivning prioriterer jeg meget højt, så der er ingen fare for usammenhængende sætninger, stave- og kommafejl i tekster skrevet af mig :)!

Søger du en billig seo-artikel kan dette sagtens leveres - intet problem, men disse ønskes ofte udelukkende med henblik på at rangere højt på googles liste og ikke som grundig info og viden til læseren. Derfor er det altid sjovt for en skrivelysten person som jeg at få stillet store indholdsrige opgaver, der giver mig lov til at boltre mig mere i mit herlige 'skriveunivers', end en billig seo-artikel tillader.  Jeg er perfektionist og leverer kun et produkt, jeg selv kan stå inde for, hvorfor jeg også altid ubevidst gerne vil gøre mine tekster fangende og legende!

En af de artikler, jeg har skrevet, kan læses her.

Jeg er billig, grundig og jeg elsker ganske enkelt bare at skrive. Har du udfordringen til mig? Så send mig en mail på nadia_93@live.dk eller skriv her/pr PB og jeg vil påbegynde den givne opgave med det samme! Jeg glæder mig;)

Mvh Nadia

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:20

Hej Nadia
Det er en fin artikel du henviser til, som du har skrevet.

Dit tilbud lyder godt, men hvad er billigt?
Har du en timepris eller et beløb pr. artikel på 300 ord ?

Jeg kunne da måske godt bruge en 4-5 tekster på min hjemmeside, da jeg skriver meget fagligt og ikke til folk udenfor branchen.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 01:50

Hej Jens!

En PB med pris og lidt konverseren også er hermed sendt til dig:)

Mvh

Nadia

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:45

Hej Nadia
Jeg har læst din pb og vender tilbage med svar i løbet af måneden.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:50
Hej Nadia

En udfordring kan det nok ikke blive til, men du må meget gerne sende mig en pb, da jeg har nogle eksisterende tekster jeg skal have rettet.
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 09:03

Hej nadia

Smid mig gerne en mail mj @ pezzo.dk
Jeg mangler tit billige tekster.

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 23:37

Det er bare super, Jens:)!

- Morten: Har sendt mail til dig!

- Boysen: PB er sendt afsted til dig!

Og tak til alle andre der også henvender sig:)! Super dejligt med en masse at lave.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 14:51

Hej Nadia,

Hvis din kalender stadig ikke er booket helt, så kontakt mig gerne på kenj@soldaternyt.dk med et pristilbud på 15 artikler á 400 ord.

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 21:42

Hej Kenneth!

Jeg er altid klar på mere arbejde, så en mail med pris og info er sendt til dig:)! Hav en god aften.

De venligste hilsner

Nadia

Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:06

Hej 

Vi mangler en som kan få skrevet nogle salgs tekster til et messe koncept

Vh michel 

52232323

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)