Du bør nok starte med at sætte dig ind i hvordan reglerne er mht. moms ved salg til andre lande i EU ( se evt skats vejledninger). Om der er specielle exportregler afhænger jo af hvilke produkter du vil sælge.
Naturligvis er det nationale sprog altid bedst at bruge, men så er en forudsætning jo også at du kan svare folk på det sprog.
Hvis du køber varer i et andet EU land betaler du ikke moms af dit varekøb, men skal alligevel opgive beløbet til SKAT, så de ved hvad der kommer ind til DK fra andre EU lande B2B. Hvis du så sælger disse varer detail (B2C), i UK, skal du opkræve Dansk moms af varen (hvis du altså OMSÆTTER for mere end ca. 50 T kr. som jeg formoder du gør)
Hvis du så sælger disse varer detail (B2C), i UK, skal du opkræve Dansk moms af varen
Super, så er det jo det samme til Tyskland, det er jo lige til - så er der jo ikke noget specielt på dette ift. momsen.
Jeg kunne også vælge kun at lave én hjemmeside med flere sprogmuligheder, overvejer denne løsning, da jeg mener den vil være nemmere at vedligeholde for mig.
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.