Hej Amino'er! Jeg er kommet på en ide, jeg selv synes lyder rimlig interessant. det store problem i det hele er blot, at jeg ikke ved om det er mig selv, der blot er for glad over at jeg er kommet på en ide, eller om der rent faktisk er muligt at jeg kan lege med tanken. I tænker garanteret "hvorfor gøre noget, dba allerede gør nu?" men der har jeg to grunde: 2. jeg vil snakke med et finansieringsfirma, så folk kan købe en brugt computer med det samme, selvom de ikke har alle pengene på én gang, men stadig gør begge parter tilfredse. Jeg håber i kan se om det er et no eller go, da jeg selv har svært ved at være objektiv med ideen
|
JessJerltorp:Hej Amino'er!
Jeg er kommet på en ide, jeg selv synes lyder rimlig interessant. det store problem i det hele er blot, at jeg ikke ved om det er mig selv, der blot er for glad over at jeg er kommet på en ide, eller om der rent faktisk er muligt at jeg kan lege med tanken.
Selve min idé er at lave en hjemmeside, der minder meget om dba, men som udelukkende kun fokuserer på salg og køb af computere. - både stationære og bærbare.I tænker garanteret "hvorfor gøre noget, dba allerede gør nu?" men der har jeg to grunde:
1. jeg vil lave en hjemmeside, som er visuelt flot og nem at finde rundt i med nemme kategorier (det er altid nemmere at skrive, I know)2. jeg vil snakke med et finansieringsfirma, så folk kan købe en brugt computer med det samme, selvom de ikke har alle pengene på én gang, men stadig gør begge parter tilfredse.
Jeg håber i kan se om det er et no eller go, da jeg selv har svært ved at være objektiv med ideen
![]()
Jeg personlig synes det er en skide fin ide. Jeg har været på udkig efter noget ligne, men aldrig rigtig fundet den. Det kunne være fedt at få sådan en side, så kan man jo stole på den.