Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må en købt hårtørrer bruges til kommercielt brug i en opfindelse, hvor den skal blæse varm luft med et påmonteret skraberedskab?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med en opfindelse, hvor der indgår en hårtørrer som en del af opfindelsen. Derfor vil jeg høre om nogle kan svare mig på, om en købt hårtørrer må bruges i en anden opfindelse i kommercielt øje med?

Og hvis dette er tilfældet, skal der så en ny CE-mærkning på hårtørreren?

I min opfindelse skal hårtørreren reelt bruges til det samme som den er udviklet til, altså at blæse varm luft. Det påmonterede skraberedskab kommer ikke til at dække for udblæsningshullet, hvorfor det reelt vil svare til at holde en kam under eller ved siden af hårtørreren. Min prototype er vist på billedet nedenstående.

Håber nogle har erfaringer indenfor dette eller kan sætte mig i kontakt med nogle der har.

På forhånd tak.

// Mikkel

Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 74
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Da din hårtørrer kobles direkte til stik kontakten er det er CE-mærkning et krav.

Jeg kan måske hjælpe med en løsning så CE-mærkning ikke er påkrævet men så må jeg vide lidt mere om dine krav.

Jeg kan også hjælpe med det elektriske/elektroniske. Jeg kan bla protoducere PCB's/print til både prototyper og serie produktion.

Du er velkommen til at skrive en mail til:
Mail@Mtech-innovation.com

Mvh
Michael

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)