Magento designer/udvikler...?
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Er i overvejelserne om en webshop , gerne i Magento, men har utrolig svært ved at finde et "standard" design, som jeg er fuldkommen tilfreds med - synes altid de mangler overskuelighed og enkelthed. Er så stødt på Kalejdoskop som har en, synes jeg, meget attraktiv shop mht. brugervenlighed osv., og vil i den forbindelse høre, om nogen herinde kan give mit et cirka estimat på, hvad en sådan shop vil koste at få designet og installeret?
Svar
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Hej Allan,
Fedt at du overvejer Magento
Hvis I finder et template, kan det oftest gøres for under 6.000 m. opsætning, hosting osv.
Hvis themet derimod skal laves, så kan det godt komme op på en 12-15.000 eks. moms .
Du er velkommen til at tage fat på mig - og fortælle en smule mere omkring opgaven, så kan jeg give dig en mere præcis pris.
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Jacob Kirk
Skrevet
07-01-2013 kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Allan
Det er svært at give et præcist bud på hvad en Magento Webshop skal koste for det kommer helt an på hvad du har af krav til funktionalitet og design.
I CommerceGruppen kan du få en Magento webshop for 20.000 inklusiv basis design, Quickpay og drift det 1. år.
Hertil kommer en række extentions og ekstra funktionalitet som du også får med.
Hvis det kunne have interesse at høre mere er du velkommen til at sende mig en PM.
God dag.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Tak for de hurtige svar :)
Det er heller ikke så meget et præcist bud jeg leder efter, men som sagt, en cirka pris :o)
Krav m.v. skulle gerne være meget ens med oplyste webshop :o)
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Vi tager 12.995,- for en unikt designet Magento shop. Dette er inkl. første års hosting og betalingsgateway (hos MagentoHotel.dk).
Faktisk laver vi hele tre design udkast udfra dine ønsker og du vælger selv hvilket vi skal arbejde videre med.
Du kan se mere på http://getashop.dk/
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
08-01-2013 kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det lyder til jeg godt kunne bruge jer i fremtiden :p
Svar