Hej Aminoer Så er jeg endelig kommet på gaden med min DVD omkring fodboldøkonomi, som jeg kalder Fodbold Profit.
Tusind tak for hjælpen:) |
Jeg er især i tvivl om mine købsknapper er gode nok?
Hej Aminoer Så er jeg endelig kommet på gaden med min DVD omkring fodboldøkonomi, som jeg kalder Fodbold Profit.
Tusind tak for hjælpen:) |
Jeg er især i tvivl om mine købsknapper er gode nok? |
I feels not to the point enough, and hard to get an overview. see this it may help you (a premium landing page wordpress theme) |
Jeg ved ikke rigtigt...designet/opstillingen skurer lidt i mine øjne. Jeg synes ikke, at sitet ser helt professionelt og gennemtænkt nok ud. Købsknapperne ser fine nok ud, men designet bør der arbejdes meget mere med. Eksempelvis bør der være noget indledende tekst, før du smider produkterne i hovedet på folk. Jeg bliver forvirret og tænker: "Hvad går det her egentlig helt præcist ud på?" Den tekst, der står langt længere nede på siden, bør rykkes op et sted øverst på siden. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fornemt det vil jeg rette op på:) |
Helt klart bedre med introduktions-teksten foroven. Dog skal margen naturligvis rettes lidt til. Jeg synes faktisk godt, at du kan indsætte de to DVD'er allerede efter den indledende tekst. Ellers befinder de sig lige lovlig langt nede på siden, og de er jo trods alt dit produkt. Du kan jo skrive en sammenfattende teaser-tekst til hver DVD og afrunde disse tekster med "læs mere nedenunder", hvorefter du så viser din indholds-liste. Det er vigtigt, at det hele er overskueligt og brugervenligt! De bedste hilsner Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Peter. Jeg vil anbefale dig at se på hele din struktur, der er plads til at opstille tingene meget mere professionelt. Du har 1 produkt, sørg for at fremhæve information og pris på en mere brugervenlig facon. Fokuser på at gøre det simpelt og ligetil, og undlad at kaste alt ind på forsiden, du har efter min mening lavet overkill. Du er velkommen til at smide mig en PM, så kan jeg uddybe det lidt nærmere i detaljer, for du kan med nogle ændringer, sagtens få din hjemmeside til at være et fremragende udstillingsvindue. Mvh. B |
Konsulent - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn
De fleste billeder er også blevet minimeret, det går ud over skarpheden og load tiden. Husk kun at lave billederne den størrelse de skal vises, evt. hav en original i stor størrelse, men ikke på hjemmesiden. Mvh. |
Jeg vil lave jeres rettelser, og skærer det mere til:D |