Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående konflikten i Syrien

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle Aminoer.

Er der nogle der kunne tænke sig at forklare mig lidt omkring konflikten i Syrien. Hvad er problemet?

MVH
Søren Bay

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 07:49

Jeg opgav i 2004, da jeg fandt ud af, at der ikke var andet end problemer dernede..

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 3. Feb 12
Skrevet kl. 08:27

Forståeligt. Jeg synes bare at det kunne være godt at vide lidt om hvad det er at der foregår dernede iogmed at det betyder så meget for verdenen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:09

sorenbay:

Forståeligt. Jeg synes bare at det kunne være godt at vide lidt om hvad det er at der foregår dernede iogmed at det betyder så meget for verdenen. 

Mit indlæg skulle også tages med et gran salt, og et strejf af humor :o)

Der er jo borgerkrig i Syrien, fordi nogle vil af med den siddende regering og den siddende præsident, Assad. Men det sidste jeg har hørt, var vidst at Assad siger at det er Al-Qaeda der står bag nogle bombninger, for at skabe splid i befolkningen.. eller noget i den dur. Ved ikke om det er det du tænker på. Det er ikke noget jeg følger fandens meget med i :o)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 3. Feb 12
Skrevet kl. 09:47

Mange tak for hjælpen. Det hjalp en del, men er Syrien ikke også en del af den meget omtalte atomkrig? spliden om Olie osv?
'

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:09

Problemet er, at folket er trætte af diktatur (dvs. ingen rettigheder) og den undertrykkelse som de lider under. Syriens nuværende præsident kom til magten lige efter hans far, og de har begge været involveret i forholdsvis store massakrer på befolkningen. Det er mest gået ud over sunnimuslimer samt folk der generelt siger ham imod.

Syriens præsident tilhører en lille sekt kaldet Alawitter som læner sig op af Shiaislam. Iran og Hezbollah er begge Shiamuslimsk ledede, så derfor er de alle tre allierede.

Bashar Al Assad forsvarer sig med (i øvrigt ligesom Ghaddafi) at alle der deltager i oprøret i virkeligheden er bander/fundamentalistiske grupper, som prøver at destabilisere landet. Dem der har forårsaget mest skade er dog hans egen efterretningstjeneste.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 12:34

Undrer mig lidt over hvad dette indlæg laver her hos amino? forumet her er om det at starte virksomhed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)