Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtige børn bliver betegnet som "bøller"

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Jonathan:

Hvordan kan du forvente at lærere og forældre ska være large i forhold til skole arbejde, når du selv siger at du ville fyre folk der laver andet end deres arbejdsopgaver i arbejdstiden ?

Fordi kære Micheal, at de modtager penge for at arbejde.

- Jeg synes ikke du skal sammenligne mit indlæg med arbejde i fremtiden, da jeg ikke synes det har noget med folkeskolen at gøre.

I et gymnasium hvor der kommer konsekvenser når man ikke dukker op, vil jeg self. sidde der hver dag, endda en halvtime før.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:30
Jonathan:

Og forældrene betaler skat for at børn/unge ska få undervisning.
De betaler over skatten for at du får undervisning.

Jeg har fået det indtryk at du bare ikke gider skolearbejdet og derfor mener at du ska have ret til at lave det der er sjovt.
Ikke noget med at tage det sure med det søde og lave det som er ens pligter.

Og med tanke på dine tidligere udtalelser så lader det kun er dig, der ska være fri for at lave de sure pligter, mens de andre kan blive fyret.

Ja der findes børn vor nivået på undervisningen i skolen er for lavt for disse personer

spm er om du tilhøre den første gruppe eller den anden gruppe
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun bifale at du pjækker og laver nogle fornuftige ting i stedet for at høre på de gamle røvhuller.

Og synes da også det er fornuftigt at du ikke bruger tid på at ryge hash og rende rundt og stjæle, rulle gamle damer eller hvad ved jeg.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)