Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oscommerce - check out uden registrering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg sidder og er ved at undersøge om jeg skal lave min e-butik i oscommerce. Jeg er nu kommet til check-out proceduren. Jeg kan se at standard er at kunder skal oprettes som bruger og logge ind. Det var bare slet ikke det jeg ville. Jeg kan også finde en contribution, så man opererer med gæstelogin.

 

Er der en, der har (eller kender til) oscommerceshops hvor man går direkte til kassen og kun registrerer leveringsadresse? Jeg modtager meget gerne lidt hints til hvordan jeg griber dette an i oscommerce. Kan jeg finde en "pakkeløsning" eller skal jeg kode det selv? Jeg er ny indenfor oscommerce og finder det ganske uoverskueligt at overskue de forskellige contributions og konsekvensen af disse. Så alle inputs i forbindelse med oscommerce og check out proceduren modtages med glæde.

 

Hilsen Louise E 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise

 

Du skal finde shopping_cart.php og ændre "til kassen" knappens link til create_account.php?guest=guest. Dette skal selvfølgelig gøres alle de steder hvor "til kassen" findes.

 

Håber du forstår, ellers må du prøve igen.

 

 

Med Venlig Hilsen

Rasmus Poulsen

Trendlovers ApS

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Tak for det. Og jo tak, jeg forstår. Løsningen er tit nemmere end det at finde nok information til at stille spørgsmålet  

 

Hilsen Louise E

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes også en færdig pakke på openforum.dk  med flere contributions installeret (bl.a. den du taler om) og oversat til dansk. Den er også en fin måde at starte på.

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)