|
Hvis du ikke selv har meget erfaring, vil jeg klart anbefale dig Dandomain. Det bruger jeg selv i stor stil og jeg er glad for det.
Mange hilsner
Mads
Hvis du ikke selv har meget erfaring, vil jeg klart anbefale dig Dandomain. Det bruger jeg selv i stor stil og jeg er glad for det. Mange hilsner Mads |
Hej Stine Lidt afhængig af hvilken platform du er på udkig efter, så kan vi levere en unikt designet shop baseret på Magento inkl. hosting og betalingsgateway første år til kun 14.995,- Den er køreklar og lige til at lægge produkter ind i. Se mere (og lidt eksempler) på http://getashop.dk |
Hej Stine, Jeg kan hjælpe dig godt i gang med en professionel og ambitiøs e-handelsløsning til en god pris. Hvis du er interesseret i at høre mere, så smid mig en PM eller send mig en mail på kontakt[snabela]better-web.dk |
Start med en standardshop fra feks SmartWeb eller Dandomain. Din omkostning over tid vil være lavest. |
Her er jeg meget uenig. Med moduller mv. kommer man hurtigt op på 1000 kroner om måneden for en hosted løsning, hvis man taler om en funktionel shop. En Magento shop kan sættes op for få tusinde, hvor der er langt flere muligheder. En hosted løsning er sjældent den billigste, men den sikrer at der ikke kommer nogen uforudsete udgifter forbundet med webshoppen. Og så kan de fungere godt for starte-shops, vil dem der ønsker en ren platform uden for store armbevægelser. |
Det regnestykke vil jeg godt se i detaljer ;) Jeg er ikke så meget inde i SmartWeb, men jeg har selv redesignet Dandomain-shops, hvor kunderne betaler 500-1200 pr. md. De bliver hængende fordi de mener det er for besværligt at skife, de er i bund og grund nogenlunde tilfredse med funktionerne - det eneste de ikke er tilfredse med er de månedlige afdrag. Jeg forstår godt trådstarters besværligheder med at finde den rigtige leverandør, der er MANGE og de kan alle sammen det hele ;) Som udgangspunkt kan man se på følgende: De hostede shops med månedlig betaling Du skal slippe alt imellem 200 - xxxx antal kroner. Du har en hosted løsning, som ofte er en smule begrænset, da der ikke er tale om et såkaldt "open source"-system. I bund og grund betyder det, at du ikke har adgang til "kildekoden" i din shop og derved må holde dig til hvad systemet kan. De gratis gør-det-selv løsninger Du kan downloade en del gratis systemer - du kan hente gratis designs. Uanset hvor nemt det beskrives at være, så vil det kræve du har noget viden, både om hvordan du uploader og tilpasser systemerne. Se evt. hvor mange spørgsmål der er her inde om Prestashops. Det viser, at det ikke er det nemmeste. De betalte færdige løsninger Igen, der er mange at vælge imellem. Nogen kan mere end andre - men som udgangspunkt får du en køreklar shop, hvor du skal have fokus på at få oprettet dine varer. Undersøg hvad du får med efter din shop er afleveret. Hvordan er det med support? Kig på hvad der er af erfaring - har virksomheden marketingerfaring og ved de, hvordan lige præcis din målgruppe påvirkes bedst muligt. Der er naturligvis et hav af faktorer der spiller ind, når du skal vælge en leverandør eller en shopsoftware. Du kan evt. gøre det, at du opsætter en list over "need to have" og "nice to have" og så undersøger hvad de forskellige kan tilbyde dig. Under alle omstændigheder, så brug lidt tid på dine kravspecifikationer, så har du lidt at styre ud fra. |
Hej StineR |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil