Hej Amino. Det er en fordel hvis du bor ikke alt for langt fra Billund, dog ikke noget krav. Fortsat god weekend |
MoobMedia:Hej Amino.
Jeg søger en dygtig programmør/webdesigner til et samarbejde.
Det er IKKE en lønnet medarbejder jeg søger, men en programmør der kan indgå 50/50 i firmaet.Det er en fordel hvis du bor ikke alt for langt fra Billund, dog ikke noget krav.
Er du programmør og har lyst til at høre nærmere om dette så send mig gerne en besked.Fortsat god weekend
http://www.amino.dk/forums/t/183858.aspx?PageIndex=1
Din tråd er så triviel, at du må undre dig hvorfor folk skriver til dig, fremfor hvorfor folk ikke skriver. I overstående tråd er beskrevet folk som netop dig, der forventer en programmør vil arbejde 50/50 for den gode idé, og du absolut intet giver til gengæld udover den gode idé - eller gør du?
Skriv noget mere info. Hvor gammel er du, har du penge på lommen, hvilken branche ligger siden indenfor?(Sport, spil, marketing, forum osv.) du kan sagtens vise en finger, uden at give en arm. Hvad har du af uddannelse, og specielle kvalifikationer der gør at man som programmør gerne vil arbejde sammen med dig? Hvad har du opnået tidligere? Hvad er hjemmesidens omfang (cirka estimat på timearbejde?). Der er pænt stor forskel på en affiliate side du vil have lavet, der kan laves på 3 dage mod 50/50 og så et kæmpe projekt der tager flere måneder. Hvad byder du selv ind med? Siger du dit job/uddannelse op, hvis en programmør skal arbejde "fuldtid" på hjemmesiden for at skaffe brugere? Har du selv prøvet at få dækket udgifterne til en programmør, evt. gennem banken, så du kan være 100% ejer af hjemmesiden - hvad sagde banken?
Lav nu et ordentligt opslag. Du falder bare ind i mængden af useriøse folk, som har fået en impulsiv idé. Jeg vil aldrig nogensinde indgå et samarbejde med en så uambitiøs partner, der ikke engang vil tage sig tid til at lave et udførligt velbeskrevet indlæg omkring sin super gode idé, og sin egen person. Det kan godt være, at der kommer en uddybende email, men det bør være om idéen - ikke om dig.