Hvor lang tid siden er det du har opdateret din SEO? Det tager googles webcrawlere et par dage at komme igennem nettet. Desuden så det der tæller mest ved google er, at din hjemmeside er refereret på andre websider. Dvs. at hvis http://dennewebside.dk nævner din webside et sted på deres side, så tæller det mere i "point" om du vil i google. |
Du har så mange konkurrenter på netop vinduespolering, der gør at simpel onsite optimering ikke vil hjælpe en flyvende fis, medmindre du kombinere det med linkbuilding. Det kan du gøre selv uden at smide en masse penge efter et seo-firma.
Det lettest du kan starte med at gøre er:
-Tilføj artikler til artikel databaser i Danmark, og skriv om vinduespolering. Husk link til din side.
-Søg efter vinduespolering på Google, og vælg at du kun vil have resultater fra blogs. Besøg disse blogs der har skrevet noget om vinduespolering, eller bare har kommenteret det i et af sine indlæg, og prøv at skrive en relevant kommentar, og snig et link ind til din egen side i dit navn.
-Tilføj et aktivt link i signature på alle de forums du er aktive på.
Jeg startede selv for nylig en affiliate side vedrørende et lignende erhverv med ligeså meget konkurrence på de første 10 sider, og jeg vil tro at med kontirnuel linkbuilding, så vil du kunne ramme en top placering indenfor 6 måneder.
Husk: Hold ankerteksten på et maksimalt af 20% på keyworded "vinduespolering".
Derudover ville jeg overveje også at ramme ordet "vinduespudsning" og "vinduespudser".