Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man tjekke sin seo nogen steder .

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid siden er det du har opdateret din SEO? Det tager googles webcrawlere et par dage at komme igennem nettet. Desuden så det der tæller mest ved google er, at din hjemmeside er refereret på andre websider.

Dvs. at hvis http://dennewebside.dk nævner din webside et sted på deres side, så tæller det mere i "point" om du vil i google.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:07

Du har så mange konkurrenter på netop vinduespolering, der gør at simpel onsite optimering ikke vil hjælpe en flyvende fis, medmindre du kombinere det med linkbuilding. Det kan du gøre selv uden at smide en masse penge efter et seo-firma.

Det lettest du kan starte med at gøre er:

-Tilføj artikler til artikel databaser i Danmark, og skriv om vinduespolering. Husk link til din side.

-Søg efter vinduespolering på Google, og vælg at du kun vil have resultater fra blogs. Besøg disse blogs der har skrevet noget om vinduespolering, eller bare har kommenteret det i et af sine indlæg, og prøv at skrive en relevant kommentar, og snig et link ind til din egen side i dit navn.

-Tilføj et aktivt link i signature på alle de forums du er aktive på.

Jeg startede selv for nylig en affiliate side vedrørende et lignende erhverv med ligeså meget konkurrence på de første 10 sider, og jeg vil tro at med kontirnuel linkbuilding, så vil du kunne ramme en top placering indenfor 6 måneder.

Husk: Hold ankerteksten på et maksimalt af 20% på keyworded "vinduespolering".

Derudover ville jeg overveje også at ramme ordet "vinduespudsning" og "vinduespudser".

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:07

Derfor linkBuilding ;-);-);-)

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:10

expert-polering:

Derfor linkBuilding ;-);-);-)

Gode links tager tid at bygge, men bygger man nok og gode nok, så skulle det efter sigende også give gevinst i sidste ende :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 22:10
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også bare benytte Google webmaster tools til at se hvordan du ranker.

Det er dog altid 1-3 dage bagud. Men gratis.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)