Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Søgeresultater og Google Webmaster Tools

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Sep 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en Shopify webshop som nu har været oppe og køre siden d. 4. december.
Indtil videre har den ikke været synlig på Google - ud over de Adwords annoncer som der har været, og som også har givet en del salg.

Jeg har aktiveret Google Webmaster Tools, og er i tvivl om, hvorvidt de data der kommer derfra viser, at der er et problem, som måske gør at Google ikke indekserer siden korrekt. Som det er nu viser Google Webmaster Tool under Indekseringsstatus at 0 sider er indekseret, og under avanceret viser den at 1 side er "Ikke valgt". 

Hvordan skal disse informationer fortolkes, og siger dette noget om, hvorfor siden umiddelbart ikke er tilgængelig på Google? Hvad skal der evt. gøres for at ændre dette?

Tak for hjælpen.
Martin 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:37

Hej Martin,

Søg således i google for at finde ud af om dit site er blevet indekseret:

site:domæne.dk

Her kan du se de sider, som Google har sat ind i deres indeks.

Mit råd til at opnå hurtigere indeksering, og bedre placeringer er først og fremmest at skaffe nogle kvalitetslinks, som peger mod jeres site fra relevante kilder. På den måde har Google flere "indgange" til jeres site.

En anden god fidus i starten er, at udgive en pressemeddelelse på eksempelvis presswire.dk, med link imod jeres side. Det vil give jeres side en smule nyhedsværdi, og dermed en god grund til at blive indekseret.

Hvis I er i tvivl om I har nogle "barrierer" som afholder Google fra jeres site, så vil jeg meget gerne tage et kig på sagen. Send mig en PM eller en mail på kontakt[snabela]better-web.dk hvis det er tilfældet.

Fra København
Tilmeldt 30. Sep 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:32
Tak for dit svar Patrick.

Når jeg laver en søgning med mit domæne viser den alle sider, så der er vel ikke andet for end hårdt arbejde.

Jg vil helt klart tage dit råd mht. pressemeddelelse med.

Tak
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:14

Lav også en gratis konto på mynewsdesk - de har super god PAgeRank

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)