Godaften!! Jeg er kommet et stykke videre en mine planer, og er kommet til et punkt hvor jeg skal have fundet leverandøre. Jeg har ledt, og ledt, og ledt, dog uden at finde noget interessant. Jeg tænkte i måske havde nogle bud, hvem ved? Hvorfor finder jeg gode tøjleverandøre? Som har lav MOQ? Og selvfølgelig gode priser. Jeg skal bruge caps, 5-panels, crewnecks, og hoodies. Håber at i kan hjælpe |
Goddag AHatProduction
Mit navn er Philip og jeg fungerer til dagligt som partner og konsulent i et dansk-kinesisk baseret konsulent virksomhed.
Vi arbejder primært med størrere kunder og store ordrer men efter at være blevet en vel-etableret forbindelse til Kina for en række udenlandske virksomheder er vi begyndt at rette blikket mod Danmarks stærke iværksættere som dig. Dog er det begrænset hvor mange iværksættere vi kan tage ind ad gangen, så vi håber dit projekt kan fange vores interesse og vi kan hjælpe dig på benene til succes!
Vores service tilbyder dig direkte kontakt til dine leverandører igennem os således du kan komme med yderst detaljerede forespørgelser uden at støde ind i kulturerelle og sproglige barrierere der forhindrer dig i at opnå et tilfredsstillende resultat.
Vi vil meget gerne høre mere om din forretningsidé, så jeg vil opfordre dig til at skrive en mail til mig på philip.femo@gmail.com indeholdende følgende:
- Informationer om hvilke ting du skal have produceret, opsat således:
- Ønskede design
- Ønskede kvantitet (per design)
- Ønskede designs produkt detaljer (materiale, længder osv.)
Udover det må du meget gerne give et indblik i hvordan dit ca. budget ser ud.
Vedhæft venligst dine kontaktoplysninger og så vil jeg ringe og tage en snak med dig, og forhåbentligt aftale et møde hvor vi kan få detaljer på plads.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Mvh.
Philip