Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mere liv i min webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har i dag en scannet webshop. Vi har brugt en af de "nye" templates - som jeg er rimelig tilfreds med i forhold til den gamle. Mere tidsvarende. Det jeg godt kunne tænke mig at spørger jer om er ikke det generelle design, men min tanke var at give siden lidt mere liv på forsiden - men skal det være i form af billeder eller tekst eller - hvad er bedst (jeres mening)

Det næste er så at jeg havde tænkt mig på de enkelte kategori sider og fjerne det meste af kategoriens intro tekst og billede - da jeg har fundet ud af at på mindre laptops etc. her skal man faktisk begynde og scrolle for at se produkterne - det er vel ikke optimalt, eller er I af en anden mening?

Så for lige at runde det hele af vil jeg gerne have tips og tricks til hvordan jeg får gjort midter spalten på siden mere lækker - for den skal vel ikke bare plastres til med produkter?

Dette er linket til vores webshop, hvor vi bla. sælger vinglas

Tak for hjælpen

MB

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:20

Bendtsen:
Så for lige at runde det hele af vil jeg gerne have tips og tricks til hvordan jeg får gjort midter spalten på siden mere lækker - for den skal vel ikke bare plastres til med produkter?

Konkret til dine spørgsmål, så jo, under den stiblede linje ville jeg lave indsætte nogle produkter, eks. et tilbud du kan roterer eller en præsentation af de bedste glas du har i sortimentet.

Bendtsen:
Det næste er så at jeg havde tænkt mig på de enkelte kategori sider og fjerne det meste af kategoriens intro tekst og billede - da jeg har fundet ud af at på mindre laptops etc. her skal man faktisk begynde og scrolle for at se produkterne - det er vel ikke optimalt, eller er I af en anden mening?

Du kan evt. gøre billederne mindre, det trækker aut. varerne længere op. Både i kategorien men også produktbillederne i kategorioversigten. Deres størrelse "stjæler" meget luft.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:48

Hej,

Jeg ville gøre søgefeltet mindre. Det behøver ikke at være så stort og det er bedre at der er mere fokus på varerne.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:23

Bannerets opløsning er for lav. - det er direkte ødelæggende for dig salg, når du skal sælge et kvalitetsprodukt og dit banner skriger det modsatte.

Hvad er ideen med dine udgående links på forsiden?

Du kan med fordel placere gøre dine kategori-teksters billeder mindre eller evt. placere dem under produkterne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)