Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål i WP 3.3.1

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har dette heldige/uheldige problem at en masse af vores vare har vi ikke længere hjemme, og der var angivet at vi havde dem hjemme inde på selve produktet i kontrol panelet. Derfor, i stedet for at 'nul-stille' dem alle tænkte, smarte jeg, jeg sletter bare selve kategorien og opretter den igen når vi har varene hjemme. Men Nej, kenderne søger da bare i søge feltet, og bang, produktet hopper op og kunden køber. Er der en indstilling hvor man kan ændre det til at produkter som ikke står i nogen kategori ikke vises på siden, eller skal jeg til at sidde og 'nul-stille' 80 produkter?

Mvh.

Daniel

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:33

Daniel Lehmann Jafari:

Hej Aminoer,

Jeg har dette heldige/uheldige problem at en masse af vores vare har vi ikke længere hjemme, og der var angivet at vi havde dem hjemme inde på selve produktet i kontrol panelet. Derfor, i stedet for at 'nul-stille' dem alle tænkte, smarte jeg, jeg sletter bare selve kategorien og opretter den igen når vi har varene hjemme. Men Nej, kenderne søger da bare i søge feltet, og bang, produktet hopper op og kunden køber. Er der en indstilling hvor man kan ændre det til at produkter som ikke står i nogen kategori ikke vises på siden, eller skal jeg til at sidde og 'nul-stille' 80 produkter?

Mvh.

Daniel

I am available right now to take a look,

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt råd, husk at få opdateret til WP 3.5 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)