Hej Aminoer, Jeg har dette heldige/uheldige problem at en masse af vores vare har vi ikke længere hjemme, og der var angivet at vi havde dem hjemme inde på selve produktet i kontrol panelet. Derfor, i stedet for at 'nul-stille' dem alle tænkte, smarte jeg, jeg sletter bare selve kategorien og opretter den igen når vi har varene hjemme. Men Nej, kenderne søger da bare i søge feltet, og bang, produktet hopper op og kunden køber. Er der en indstilling hvor man kan ændre det til at produkter som ikke står i nogen kategori ikke vises på siden, eller skal jeg til at sidde og 'nul-stille' 80 produkter? Mvh. Daniel |
Daniel Lehmann Jafari:Hej Aminoer,
Jeg har dette heldige/uheldige problem at en masse af vores vare har vi ikke længere hjemme, og der var angivet at vi havde dem hjemme inde på selve produktet i kontrol panelet. Derfor, i stedet for at 'nul-stille' dem alle tænkte, smarte jeg, jeg sletter bare selve kategorien og opretter den igen når vi har varene hjemme. Men Nej, kenderne søger da bare i søge feltet, og bang, produktet hopper op og kunden køber. Er der en indstilling hvor man kan ændre det til at produkter som ikke står i nogen kategori ikke vises på siden, eller skal jeg til at sidde og 'nul-stille' 80 produkter?
Mvh.
Daniel
I am available right now to take a look,