Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedia Designer søger praktikplads i København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg hedder Lasse Palludan, er 23 år gammel og studerer Multimedia Design på Københavns Erhversakademi. 
Jeg er ved at afslutte mit 3. semester og skal begynde mit 4. semester i slutningen af Januar med 10 ugers praktik. 

I løbet af uddannelsen har jeg arbejdet med diverse adobe programmer, blandt andet Illustrator, InDesign, Photoshop og Flash. Undervisningen har omhandlet Visualisering, kommunikation og programmering. Personligt har jeg koncentreret mig om kodningsdelen og ide processen bag hjemmesider. Mine kærnekompetencer er HTML(+html5), CSS, PHP samt CMS løsninger i Wordpress. Jeg håber på en praktikplads hvor jeg kan lære mere om kodning af hjemmesider, opbygning af cms løsninger og design processen bag en hjemmeside. København og omegn fortrukket.

I øjeblikket arbejder jeg på en CMS løsning for foreningen Etiopiensbørn som kan findes på http://etiopiensboern.dk/, den er stadig under udvikling. Mit seneste skole projekt er et Prallax scroll site, lavet i html5, med lidt hjælp fra diverse jQuery plugins, dette kan findes på http://mmd3e12dae37.keaweb.dk/.

Jeg håber at høre fra jer, jeg kan kan kontaktes på mail: lasse.palludan@hotmail.com eller telefon: 2840 9328.

Mvh

Lasse Palludan

lasse.palludan@hotmail.com
28409328 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:50

Hej Lasse

Jeg giver dig lige et kald på Mandag, jeg tror vi har nogle spændende arbejdsopgaver som du vil kunne løse.

Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:05

Bump. Søger stadig praktikplads

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:15

Du må godt at give mig et kald på 20 77 23 37

Tilmeldt 17. Dec 12