Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til partnerskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst tråden "Programøer vil ikke arbejde gratis", men søger alligevel partnerskab med en sådanne.

Jeg har fuld forståelse for at man ikke vil/kan arbejde gratis, vi skal jo alle leve. men da mit projekt er den første af sin art i verden, finder jeg det alligevel interresant hvis vi kan indgå partnerskab omkring dette globale projekt.

Projektet består af 2 dele. Et social media på nettet, samt en fysisk del jeg ikke kan komme nærmere ind på her. Sidstnævnte tager jeg mig af.    Som partner skal du ikke investere penge i projektet, men lidt af din tid.

Hjemmesiden skal i første omgang kunne fungere i Danmark, men herefter også globalt. Den skal kunne arbejde sammen med den fysiske del, og det skal være et medie hvor alle kan oploade foto, video m.m. Det skal være muligt at oprette profiler som vi idag kender fra facebook, twitter, datingsider o.l.

Baggrunden for jeg ikke bare finder en der kan lave hjemmesiden for mig, og betaler mig ud af det, er at projektet hele tiden kan og skal udvikles løbende. Derfor finder jeg det bedst at programøren er med fra start, og på den måde i fremtiden kan arbejde med "sit eget" system

Projektet er fremtiden, så det er efter min mening kun et spørgsmål om tid inden andre sender det på markedt. Derfor gælder det om at arbejde hurtigt, for på den måde at blive de første.

Du skal være villig til at underskrive en hemmelighedsaftale hvis vi vælger at gå et skridt videre i projektet sammen.

Mit arbejde forhindre mig i at sidde her på amino hver dag, så du må være indstillet på der godt kan være lidt svar tid.

Med håbet om en positiv behandling

Kim Dahl

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 15:02

Glemte at skrive at jeg som alternativ gerne vil modtage tilbud på at lavet siden.

Kim Dahl

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:58

Jeg ved ikke hvad den fysiske del indebærer, men din ide findes jo allerede. Hvorfor skal man dele et foto hos dig, når man kan gøre det 100 andre steder?

Held og lykke med projektet alligevel.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:16

du kan jo gøre som der står i den anden tråd - betal for at få projektet lavet hvis du tror så meget på det! du kan altid hyre rettelser på timepris senere

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 12:44

Tak for kommentare på tråden, og tak til de private henvendelser jeg har fået.

Jeg høre gerne fra flere der har noget at byde ind med.

Lige som svar på kommentar her på tråden, så findes ideen ikke idag. Og jeg bad vist også om evt. tilbud på at få lavet siden såfremt jeg ikke kunne finde en partner.

Ser frem til at høre fra flere med ideer og forslag til projektet.

Kim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)