Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Blohm Rejser Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kæmper pt. lidt med at nå de salgsmål, som min virksomhed Blohm Rejser - www.blohmrejser.dk gerne skulle have, og det skyldes tildels at jeg ikke ligger specielt godt på søgeordene for "hotel + by".

Jeg har fået et tilbud fra seopush hos scannet. Er der nogen der kender noget til dette koncept og virker det?

Eller er der andre, som kan bidrage med at løse denne udfordring hvad jeg skal gøre for min virksomhed for at blive mere synlig på nettet? Har prøvet adwords og facebook, men det virker kun så længe kampagnerne kører og giver ikke nødvendigvis det optimale output.

Tak for hjælpen.

Hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael,

Jeg vil mægtig gerne hjælpe dig med at få flere kunder direkte fra Google

Du kan tage et kig på mine SEO-referencer her og jeg kan kontaktes på kf@florence-marketing.dk. 

God dag 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Inden du bruger flere penge på Adwords eller søgemaskineoptimering ville jeg give jeres side en grundig makeover. Adwords og Seo kan kun levere trafikken og det er hjemmesiden og dens opbygning og "nemme navigering" der skal konvertere de besøgende til kunder og hvis jeg var kommet ind på siden, var jeg hurtigt smuttede igen.

Her er nogle ting som hurtigt irriterede mig:

Menu

Det ligner at i sælger bookninger til hoteller og kør selv ferier, med hoteller som den primære. Hvis dette er korrekt, hvorfor hedder menupunkterne så ikke "Hoteller Nordtyskland" osv.?

En anden ting ved menuen er at hvis jeg vælger "Midttyskland" får jeg alle de store byer og her er Berlin selvfølgelig interessant. Fra den første drop down kan jeg at i har 4 hoteller i Berlin. Jeg går herefter ned og forventer at se valgmuligheden de 4 hoteller samt deres navne, men nej der skal jeg en ekstra menu hen for at vælge de 4 hoteller. Det forstår jeg ikke hvorfor jeg skal?

Undermenuen "Berlin" her ville jeg lave en lille tabel med de 4 hoteller deres navne, link til placering på Google maps, estimat på overnatning og så en "læs mere" knap samt en "book" knap."Hotel Berlin" har 3.600 eksakte søgninger hver måned og denne side, hvis optimeret ville være en god landingsside til dette.

Når man kommer ind på undersiden på et hotel, hvorfor er booking hotel så nedenunder billedet i stedet for til højre?

Ovenstående er ment som konstruktiv kritik.

Hvis du ikke allerede kender dem, er her nogle søgeord som kunne være relevante at søgeoptimere imod. Har dog ikke tjekket konkurrencen og om det er muligt.

Søgeord Konkurrence Lokale månedlige søgninger Omtrentlig CPC (søgning) – DKK
[kør selv ferie] 1 9900 8,68
[hotel berlin] 0,99 3600 29,02
[hotel hamburg] 0,99 1600 28,19
[kør selv ferie tyskland] 0,99 1300 7,94
[hoteller i berlin] 0,99 1000 25,23
[hotel i berlin] 0,99 1000 27,95
[berlin hotel] 0,99 720 28,2
[hoteller berlin] 0,98 590 28,66
[ferie i harzen] 1 260 8,02
[kør selv ferie harzen] 0,99 210 7,12
[kør selv rejser] 0,7 210 7,79
[hoteller tyskland] 0,75 140 18,49
[kør selv ferie tyskland hotel] 1 16 9,2

Hav en god dag.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Fra  Blohm Rejser Skrevet kl. 16:03

Hejsa.

Tak for det super omfattende og konstruktive svar. Det sætter jeg rigtig stor pris på.

Jeg vil straks se, hvad jeg kan optimere ift. udseendet, for kan godt se flere af dine pointer. Vil lige se, hvad jeg kan lave i mit hjemmesideprogram, som ikke har alle features.

Hilsen

Michael

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Fra  Blohm Rejser Skrevet kl. 18:02
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:54

Hejsa

Ja det ser bedre ud:).

Hvis du gerne vil søgemaskineoptimere mod "Hoteller Berlin" ville det også hjælpe lidt hvis du skrev URL om til http://www.blohmrejser.dk/hoteller-berlin-4.html i stedet for http://www.blohmrejser.dk/berlin-4.html

Udover dette ville jeg også ændre "indryk fra Berlin" til "hoteller Berlin", hvis det giver mening for dig.

Dette kan du så gøre på alle de sider du har og selvfølgelig med Hoteller+by til de sider passer.

mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)