Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken (billig) bank til erhvervskonto?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil høre om der er nogen som kender en god bank til at have sin erhvervskonto i? (ApS) Jeg er så træt af det ugennemsigtige marked med unaturlige gebyrer og priser som ikke afspejler den reelle værdi.

Kort fortalt, kender i en bank som kan tilbyde:

Netbank med to brugere til + dankort/Visa uden at kræve:

At man skal være privatkunde hos dem - Uden månedlige gebyrer for adgang til Netbanken.

Det er fair nok at betale et opstartsgebyr for at få adgang til Netbank, og kan også godt leve med at der ikke tilskrives nogle renter til kontoen.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske bank, ingen gebyr, men du får intet hvis du ikke har over 45.000,- stående

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske Bank kræver at begge partnere i firmaet er privatkunder i banken - hvilket ikke er muligt. Så deres tilbud er 600 kr i kvatalet + 750 kr i oprettelse. Det nægter jeg at betale for at være kunde i en bank - de kommer jo til at tjene penge på os i forvejen.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tranberg:

At man skal være privatkunde hos dem - Uden månedlige gebyrer for adgang til Netbanken.

Det er fair nok at betale et opstartsgebyr for at få adgang til Netbank, og kan også godt leve med at der ikke tilskrives nogle renter til kontoen.

Jeg oprettede en erhvervskonto i Nordea i begyndelsen af 2012. Jeg er ikke privatkunde dér og jeg betalte intet i opstart. De eneste gebyrer jeg har fanget at de har trukket, er gebyrer for udenlandsbetalinger og jeg har alt i alt været rigtig tilfreds med Nordea og deres kundeservice

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kan ikke anbefale danske bank.

Vælg en mindre bank.
De plejer at være mere innovative i deres tankegang.
Et must for en iværksætter.
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordea efterlever fint dine krav :-)
Min samarbejdspartner og jeg havde dog en del problemer med dem..

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har Frøs Herreds Sparekasse. Jeg er dog privatkunde hos dem, det er min ven ikke. Men det har ikke kostet mig en krone at oprette eller noget.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man ikke er privatkunde hos en bank samtidigt med man vi ha erhvervskonto, så tror jeg faktisk det kan blive lidt vanskeligt idag at få erhvervskonto med gratis visa og gratis adgang til netbank, men lad os høre hvad du kommer frem til

En almindelig privatkonto brugt som erhvervskonto er nemmere

Er du privatkunde i Nordea og har fordelsstatus, vil samme status hvad angår betaling for visa og netbank følge med over i erhvervskunde delen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)