Jeg har en bestilling der er på vej hjem til mig fra England af via UPS, og jeg er rigtig overrasket hvor hurtigt og kundeminded UPS faktisk er. Under det track and trace nummer man får kan man selvfølgelig gå ind og se hvor pakken er henne, men man kan også bede om at få en notifikation når pakkens status ændres, så man er fri for at gå ind og tjekke hele tiden, hvilket jeg syntes er rigtig smart. Derudover så kan man også ændre leveringsadressen I MENS pakken er på vej, og det hele står på dansk. Der står også den forventede leveringsdato, hvilket også er rigtig rart når man bestiller fra udlandet. Deres hjemmeside virker både professionel og moderne, hvorimod GLS virker amatøragtig og PostDanmark virker gammeldags. Jeg har virkelig for første gang haft en rigtig positiv oplevelse med et fragtfirma. Og nu undrer det mig så bare: Hvorfor er UPS ikke mere udbredt i Danmark?! GLS og Postdanmark er jeg personligt SÅ træt af. |
Kunne måske være priserne, men følger lige med i tråden da jeg faktisk også synes at de yder en ok service når jeg modtager noget fra dem. Men i Tyskland har de været for dyre til mine produkter i forhold til DHL og DPD.