Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger En Sælger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nystartet virksomhed, som sælger eksklusive ting til hjemmet. Det er håndklæder,sengetøj,duge og morgenkåber.

Vi har haft et rigtig godt år og nu vil vi gerne sælge til butikkerne også. Er der nogen der kan hjælpe eller vejlede hvordan vi kan komme ind til  butikker. Er der nogen der kan hjælpe os med det.

Håber at høre fra nogen.

Hilsen

Kish

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:30
Find ud af hvilke firmaer i ønsker samarbejde med og kontakt dem en efter en.

De vil gerne tjene penge og skille sig ud fra deres konkurrenter så find nogen gode argumenter for hvordan i kan hjælpe dem med det - hvis dine produkter er unike selvfølgelig.

Med bring nogen tal fra jeres eget salg til private så de kan se der er interesse.

Start med nogen små så i kan få fornemmelsen af hvordan sådan et møde er.

Forbered jer grundigt på alle tænklige spørgsmål om varer og priser.

Stil en masse relevante spørgsmål så i finder ud ad hvor meget de køber ind af gangen og hvor tit.

Tænk over hvordan i gør jer spændende over for den indkøbschef i skal booke møde med.

Tænk over hvordan i fremstår troværdige.

Og så ellers bare kom igang med at kontakt firmaer.

Held og lykke med det
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Tusinde tak for svaret.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 10:16

Hej Kish,

Hvis I er interesseret, tibyder jeg freelance-salg/coaching til netop iværksættere. Jeg har stor retail-erfaring og har arbejdet med salg og markedsføring i mere end 25 år.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:46

Har i overvejet at sælge online via webshop?

Man kan jo godt have retail priser, så man ikke underbyder butikkerne.

/Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Mødebook.dk Skrevet kl. 12:09

Hej Kish.

Jeg sidder som freelance mødebooker, hvis du mangler en til at hjælpe med at få en fod indenfor i diverse virksomheder. Du kan evt. sende mig en mail hvis det lyder spændende. tim.carstensen@me.com 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 19:03
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:00

Hej Kish

Jeg har et konsulent virksomhed, som har ekspertise indenfor at skaffe andre virksomheder nye kunder, det vi simpelt gør er at trække i vores eget netværk som strækker sig over mindre og større virksomheder, nyetableret er nok det mest relevante for dig. Vi fortager også opkald ud fra de leads vi har inden for den pågældende branche

Hvis det har interesse så kan du kontakte mig på 60440002, eller på mail konsulenternehh@gmail.com

Vi kan aftale et møde med hvordan du ønsker det skal foregå, og hvad din målgruppe er, hvad du kan tilbyde til målgruppen.

Med venlig hilsen

Daniel H Hansen

B2B Konsulenterne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)