Jeg søger en eller flere investorer der er villige til at indskyde risikovillig kapital, i et projekt med global fremtid. Som investor skal du være indstillet på at du bliver en samarbejdspartner, dvs. at du skal deltage på sidelinjen i udviklingen af projektet. og at vi sammen finder frem til kapitalbehovet, opbygning af organisationen, forretningsplan, budget o.l. Projektet består af 2 dele. En it del, hvor vi på kort sigt kan skabe et global netværk, samt en fysisk del, som er et tilvalg brugeren kan vælge at integrerer i it delen. De 2 dele gør projektet unikt, da der ikke findes andre projekter der opfylder begge behov sammen. Kundegruppen er kort sagt ALLE, så længes der fødes børn, er der behov for projektet. Fremadrettet kan projektet udvikles under opbygningen, men jeg er nået det stadie hvor ideen er klar til markedet, og skal sættes igang, da det er uundgåeligt at denne udvikling kommer på et eller andet tidspunkt. Risikovudering: Projektet kræver en holdningsændring, hvor specielt den fysiske del vil være en overvejelse hos mange. Min plan B er derfor at satse på it delen, som den økonomiske indbringende del. Jeg besvare selvfølgelig gerne spørgsmål om projektet, og høre gerne fra en investor der der kunne have interesse i projektet. Med Venlig Hilsen Og håbet om en positiv behandling
Kim Dahl |
Risikovilligkapital søges til nytænkning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)