Jeg har desværre nogle kunder som ikke rigtig har forståelse for, at udført arbejde også skal betales, så derfor er jeg nød til at sende dem til inkasso.
Nu er det heldigvis ikke så tit jeg har behov for dette, og hidtil har jeg brugt Transcom CMS, men jeg må desværre konstaterer, at de stort set intet gør for at indrive min gæld, det er i hvert fald ikke lykkedes dem hidtil hvilket jeg finder højest besynderligt.
Er der nogle der kan anbefale et inkasso firma som ikke koster spidsen af en jetjager og som erfaringsmæssigt også gør en reel indsats for at indrive gælden?
Mig sagde hunden ganske ubeskedent Du kan se lidt mere på min inkasso hjemmeside, jeg arbejder ud fra en filosofi om at de kunder der ikke betaler skal sendes i retten hurtigst muligt, med mindre der op forhånd er en stærk mistanke om at det er nytteløst fordi de ikke ejer noget. Hvis dette er tilfældet for du et brev om at må anses som nytteløst at forsøge yderligere inkassoskridt, så du kan trække den fra som tab.
Du er meget velkommen til at ringe til mig på 31555655, da jeg er sikker på at jeg har inkassoløsningen til dig, især når det gælder inddrivelse af mange små beløb.
Meget spiselig engangsbeløb for alle de sager du måtte have.
Vi bruger Hornskov Vindberg inkasso. Koster ingenting pr. sag (udover rykkergebyret som de beholder) men man betaler et beskedent årligt gebyr. De har i hvert fald tjent sig hjem for vores vedkommende.