Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg bruge til inkasso?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre nogle kunder som ikke rigtig har forståelse for, at udført arbejde også skal betales, så derfor er jeg nød til at sende dem til inkasso.

Nu er det heldigvis ikke så tit jeg har behov for dette, og hidtil har jeg brugt Transcom CMS, men jeg må desværre konstaterer, at de stort set intet gør for at indrive min gæld, det er i hvert fald ikke lykkedes dem hidtil hvilket jeg finder højest besynderligt.

Er der nogle der kan anbefale et inkasso firma som ikke koster spidsen af en jetjager og som erfaringsmæssigt også gør en reel indsats for at indrive gælden?

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 16:48

Mig sagde hunden ganske ubeskedent Cool Du kan se lidt mere på min inkasso hjemmeside, jeg arbejder ud fra en filosofi om at de kunder der ikke betaler skal sendes i retten hurtigst muligt, med mindre der op forhånd er en stærk mistanke om at det er nytteløst fordi de ikke ejer noget. Hvis dette er tilfældet for du et brev om at må anses som nytteløst at forsøge yderligere inkassoskridt, så du kan trække den fra som tab. 

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:07

Jeg lytter lige med, da vi også står og mangler nogen der har styr på dette :)

Vores udfording er dog at beløbene ofte er rimelig små: 1000-2000 kr, hvorfor det helst ikke må koste en bondegård at få kørt sagen.

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Callconnect ApS Skrevet kl. 14:43
Hej Jacob

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 31555655, da jeg er sikker på at jeg har inkassoløsningen til dig, især når det gælder inddrivelse af mange små beløb.

Meget spiselig engangsbeløb for alle de sager du måtte have.

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:51

Vi har ikke mange. Kun nogle få pr. år. Alt fra 1000 - 50.000.

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi bruger Hornskov Vindberg inkasso. Koster ingenting pr. sag (udover rykkergebyret som de beholder) men man betaler et beskedent årligt gebyr. De har i hvert fald tjent sig hjem for vores vedkommende.

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Fra  SEFA Inkasso Skrevet kl. 01:23
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 04:39
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)