Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler er godt (nemt) regnskabsprogram.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Den lille negle salon Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet en mindre virksomhed op. Og nu står jeg og skal finde et regnskabsprogram

Hvad kan i anbefale ? 

Som sagt jer er helt ny i det her så skal gerne være et nemt program. 

Og meget gerne meget billigt/ gratis hvis muligt. 

Jeg har kigget lidt på summasumarum men så vidt jeg kan læse mig frem til så er det kun gratis i 45 dage, hvorefter man skal købe det. 

Nogen der kan komme med et godt råd eller to. :) 

Hilsen sandra

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej




BillysBilling - https://billysbilling.dk/

Dog har jeg visse forbehold for dem;

1) de melder mange ting ud, blandt andet her på Amino, men har som regel ALTID svært ved at overholde tidsfristerne, som de selv stiller

2) melder ting ud som så ændre sig generelt, her i blandt API'et, som der har været meget diskussion om

3) mangler du funktioner skal du væbne dig med MEGET tålmodighed, de implementer dem ikke uden at lige spørge en eller anden øverst ikke-eksisterende-befalende tilråds og tage meget lang tid om, at udføre det derefter

Mangler EAN-fakturering.




Simpelt Regnskab - https://simpeltregnskab.dk/

Flinke mennesker. Generelt ret lydhøre. Systemet fungerer, og der er det som der skal være for den meget almindelige.

Mangler EAN-fakturering.

Mangler API.




E-conomics - http://www.e-conomic.dk/

Ja, kvalitet - og prisen er derefter. Hvad jeg skulle have opfattet så er de lydhøre. Mangler hverken EAN-fakturering eller API.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale billysbilling.
Har været yderst tilfreds med deres produkt og service.

De bedste hilsner
Ronni
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger e-conomic det kører bare ingen problemer det koster 155 pr md inkl. Moms men alt dit regnskab ligger sådan du nemt kan komme i forbindelse med det via deres hjemmeside de sørger for backup af dit regnskab så den aldrig forsvinder:-)

Så synes du skulle prøve deres demo

Mvh Jonas Kolding :-)

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke online er et krav er Summa med ca 1000 kr i engangsbeløb (behøver ikke tegne abonnement )nok billigst - og absolut godt - Sikkerheds kopi er også der automatisk og kan ligge online i f.eks. dropbox eller cloud

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Den lille negle salon Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med E-conomic :-)  Har dog en ide om, at jeg gerne vil prøve kræfter med Billy's billing, så jeg kan sammenligne de to udbydere.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra

Nu kan jeg se, at der er et par stykker, som har nævnt e-conomic, så jeg ville lige give dig et par links Smile

Du kan prøve e-conomic gratis i 14 dage, så du kan få et indtryk af, om det er noget for dig. Faktisk kører vi lige nu et tilbud for amino-brugere, hvor du kan få e-conomic gratis i 2 måneder, hvis du opgraderer din demo til en rigtig aftale. Prøv e-conomic gratis lige her.

Du kan også læse lidt mere om, hvad vi tilbyder - bl.a. gratis support, debitor-. kreditor- og fakturamodul, apps osv.

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til e-conomic. Så vil jeg rigtig gerne hjælpe dig videre.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv E-conomic, som jeg er meget glad for - er måske ikke det simpleste af programmerne.

Der er også Winfinans Small Busines Mini, som er gratis for op til 1500 posterlingslinjer pr. år (bemærk ikke 1500 bilag) - virker dog som værende et ældre produkt.

Samt det internetbaserede Avendo eAccounting til kr. 99/mdr.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)