Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

heej karakter...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

har fået 02-4-4 i dansk hvad skulle jeg få hvis det er en overordnet karakter? (det er i termins prøver)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

mich1997:

har fået 02-4-4 i dansk hvad skulle jeg få hvis det er en overordnet karakter? (det er i termins prøver)

Hvad vil du vide? Hvorfor skriver du dine karaktere, og at det er i terminsprøver? Jeg forstår simpelthen ikke en disse af dit intetsigende indlæg, prøv igen.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil vide hvad jeg vil få, vil jeg få 4 eller 02? i gennemsnittet er 3,33 er ikke sikker på det bliver 02, eller et 4 tal..

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

mich1997:

jeg vil vide hvad jeg vil få, vil jeg få 4 eller 02? i gennemsnittet er 3,33 er ikke sikker på det bliver 02, eller et 4 tal..

Hvordan faldte du lige over at os hos amino skal have dine karaktere at vide, i en terminsprøve? Amino er et sted for selvstændige erhvervsdrivende, og iværksættere.. Der er ikke meget iværksætteri over dit intetsigende indlæg.

Er det folkeskole regnes det ud som du har gjort, (4+4+2)/3 = 3.33 - denne karakter rundes ikke op eller ned, men er dit gennemsnit. Det vil sige, at skal du søge et sted hen, og snittet for at komme ind er 4 kan du præcis ikke komme ind. Skal du bruge 3 i snit, kan du lige komme ind. Got it?

Er det gymnasiet skal du regne dit snit ud på baggrund af hvilket niveau du har faget på. De forskellige niveauer tildeles en værdi du skal gange din karakter med. Mener c er 0,5, b er 1 og a er 2. Men som du nok ved, hvis dette er aktuelt for dig, så afsluttes b og a fag først på hhv. 2. og 3.g, og jeg kan umiddelbart vurdere at du ikke er længere end max 1.g hvis du er fra 1997.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

vores lærer, giver os en overordnet karakter af det, så bliver det jo rundet ned eller op?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

altså hvad hellere karakteren mest til 02 eller 4?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)