Hej amino'er hvad er reglerne for at importere E-cigeratter og sælge dem skal man være registreret nogen steder osv. |
Så vidt jeg ved så er det forbudt med nikotin i E-cigaretter, så det skal du være obs på ..
Så vidt jeg ved så er det forbudt med nikotin i E-cigaretter, så det skal du være obs på .. |
www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online
|
Fordi der er mange som sælger en vare, og der er meget konkurrence, så kan det sagtens være profitabelt. Det handler vel i bund og grund om at skabe værdi for kunden, så de virksomheder, som kun satser på volume og få en masse kunder hurtigt, de vil oftest kun konkurrer på operational effectiveness frem for strategic positioning, en strategi som hurtigt kan efterlignes - de vil i sidste ende gå ned (formentligt). Hvis du vil ind på det marked, så skal du gennemtænke en virksomhedsidé, som er mere end blot at få en masse salg. Læs evt. Porter's Strategy and the Internet fra maj 2001. Den er på få 40 sider, mener jeg nok. God nat læsning. Meget lærerigt. Du kan også læse om The Six Principles of Strategic Positioning, det er kun nogen få sider. /Millard |