Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er lagerhotel med Pick pack en god ide for nystartet webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag aminoer :-) og godt nytår :-)

Jeg er igang med at designe min webshop, så er jeg ikke klar til at lancere den endnu.. Men har gået rundt og overvejet et lagerhotel, hvor de selv pakker og sender forsendelser..
Men kan det betale sig? Eller er det for dyrt? Kan nogen give pris på hvor meget denne service koster??
Eller er det bedre at have lageret hjemme og står for det hele, fordi jeg nystartet og har usikker indtægt og ordreantal osv ?
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:17

jeg ville helt klart anbefale at stå for det hele selv i starten hvis det er muligt. Det er en ekstraomkostning som bør undgåes medmindre det ikke kan lade sig gøre, eller det bremser din vækst. Når du skal ud og kigge på lagerlokaler og evt. ansætte nogle kan det måske godt betale sig med pick and pack, men i.f.t. at gøre det selv er det nok svært.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor store ting sælger du?
Hvis det er meget store ting, risikerer du at blive træt af at slæbe forsendelser ned på posthuset.

Hvor meget forventer du at sælge?
Du kan hurtigt kører død i mange ordrer, hvis du også har mange andre gøremål i løbet af dagen (skole, job, familie).

Har du tid til at sende hver dag?
Mange kunder forventer hurtig levering. Så hvis du kun har tid til at sende en gang i ugen, risikerer du at skuffe dine kunder.

Har du nok plads?
Det er dumt at få mange varer hjem og så køre surt i pladsmangel, fordi du undervurderer hvor meget varer, emballage osv fylder.

Lagerhotel behøver ikke at være dyrt. Vi betaler en meget lille pris for leje af palleplads og hyldemeter. Og en fast lav pris pr ordre. Og så fragt oven i, selvfølgelig. Og en ok timepris for varemodtagelse, optælling osv. Vi kører endda på lagerhotellets fragtaftale og får en fantastisk fragrpris som PostDanmark ikke kan matche uanset hvor meget vi sender ud.

Det kan være en fantastisk idé at bruge lagerhotel med det samme. Så er både du og lagerhotellet 100% inde i arbejdsgangen fra dag 1, fremfor at de skal igang med en indkøring den dag dit firma tager fart.

Vi har brugt samme lagerhotel i Malmø siden starten. Den beslutning fortryder vi på ingen måde.

Og som en kæmpe bonus, så kan du bruge tiden på de vigtige ting i dit firma, istedet for at stå og pakke.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)