Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal leje mig ind i et kontormiljø, mindre lokale, blive hjemme elller?
Er der nogen herinde som har erfaring med hvorvidt det bedst kan betale sig at investere i leje af et enkelt lokale, hvor jeg både kan have kontor/møde/showrrom lokale i et. Leje sig ind i et større kontor miljø, eller simpelthen fortsat arbejde hjemmefra.
Jeg har ikke brug for et stort lokale med meget lagerplads, da mine produkter bliver opbevaret og videresendt fra min producents lager i Jylland. Dog har jeg en webshop og enkelte "direkte" leveringer, som jeg skal have en smule lagerplads til, samt opbevaringe af POS materiale og andet marketingsmæssigt udstyr.
Og i så fald kan der henvises til billigere lokale i Storkøbenhavns området. Det skal være forholdvis nemt at komme til og ligge i præsentable omgivelser. Hvad betragtes en "rimelig" husleje som?
Tak, for hurtigt svar :-). Det er ikke en tvingende nødvendighed at have et kontor, andet end at jeg bruger ufatteligt meget tid, ved min pc, når jeg kommer hjem fra dagens opgaver "i marken" og min lejlighed ligner et lager/møde/kontor lokale. Jeg tror det giver lidt ro på, at have en matrikel som har med arbejdet at gøre. Derfor skal det også være en billigere løsning lokalemæssigt.
Nu ved jeg ikke hvor du holder til henne, men prøv at tjekke om der ikke skulle være et væksthus/vækstfabrik i nærheden af dig, der er flere muligheder for at leje sig ind
Vi skal nok snart flytte i nye lokaler i Roskilde. Det bliver en kombination af lager showroom og kontor, men vi har ret meget plads, så vi overvejer at udleje nogle kontorpladser. Der vil også være mulighed for at pakke varer samt have et mindre lager. Jeg forestiller mig at det bliver en fast kontorplads med