Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor/showroom ...hvad kan bedst betale sig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal leje mig ind i et kontormiljø, mindre lokale, blive hjemme elller?

Er der nogen herinde som har erfaring med hvorvidt det bedst kan betale sig at investere i leje af et enkelt lokale, hvor jeg både kan have kontor/møde/showrrom lokale i et. Leje sig ind i et større kontor miljø, eller simpelthen fortsat arbejde hjemmefra.

Jeg har ikke brug for et stort lokale med meget lagerplads, da mine produkter bliver opbevaret og videresendt fra min producents lager i Jylland. Dog har jeg en webshop og enkelte "direkte" leveringer, som jeg skal have en smule lagerplads til, samt opbevaringe af POS materiale og andet marketingsmæssigt udstyr.

Og i så fald kan der henvises til billigere lokale i Storkøbenhavns området. Det skal være forholdvis nemt at komme til og ligge i præsentable omgivelser. Hvad betragtes en "rimelig" husleje som?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:24

Har du grund til at have showroom ? :)

Hvilke varer sælger du siden du tænker på den del.. Ulempen ved at leje lokale fremfor at sidde hjemme er du skal bruge penge på husleje.

Fordele kan være mange, netværk, sparring, man kommer "op" hver dag og føler at man arbejder, men også har mulighed for at tage hjem og holde fri.

Priserne varierer meget, typisk har erhvervslejemål en større opsigelses varsel - så hold øje med det i en kontrakt, og få det sat ned til 3 mdr. ...

Udlejere kan man typisk godt forhandle med hvad angår opsigelse, især i denne tid.

De her er vist aminoer.. http://www.duckyard.dk/

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 10:31

Tak, for hurtigt svar :-). Det er ikke en tvingende nødvendighed at have et kontor, andet end at jeg bruger ufatteligt meget tid, ved min pc, når jeg kommer hjem fra dagens opgaver "i marken" og min lejlighed ligner et lager/møde/kontor lokale. Jeg tror det giver lidt ro på, at have en matrikel som har med arbejdet at gøre. Derfor skal det også være en billigere løsning lokalemæssigt.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:35

Nu ved jeg ikke hvor du holder til henne, men prøv at tjekke om der ikke skulle være et væksthus/vækstfabrik i nærheden af dig, der er flere muligheder for at leje sig ind

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 10:40

Alt i Københavns området er fint. Tak, for råd. Jeg prøver væskthusene i området.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:59

Hej

Vi skal nok snart flytte i nye lokaler i Roskilde. Det bliver en kombination af lager showroom og kontor, men vi har ret meget plads, så vi overvejer at udleje nogle kontorpladser. Der vil også være mulighed for at pakke varer samt have et mindre lager. Jeg forestiller mig at det bliver en fast kontorplads med 

- Hæve sænkebord

- Kontorstol efter eget valg

- Reol 

- Internet

- Fri adgang 24/7

- Mulighed for lager

- Mulighed for fælles pakke faciliteter

.... andet?

Hilsen Morten

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 11:39

Hej Morten.

Det lyder ellers godt, men Roskilde er nok lige lidt langt væk, da mange af mine daglige opgaver i marken er i Kbh. og nærmeste omegn.

Hilsen Charlotte

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:01

Hej Charlotte

Helt i orden :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)