|
Hvilken CMS bruger du på din hjemmeside?
|
Undskyld jeg ikke skrev det, men gik ud fra at CB kun kører på Joomla. Måske er det ikke tilfaldet. :) Hvis du er interesseret, skal jeg gerne læse om og se på dine referencer. VH Hans |
Man kan lave communiti i flere forskellige systemer. Jeg arbejder med Drupal. Du kan se min site her: og min profil: http://www.cph-art.dk/users/zenia-grynberg Men i princippet kan man forme det på mange forskellige måder. |
Woow. Superflot hjemmeside Zenia. Arbejder du freelance? Det handler ikke om mig, det handler om en kunde af mig, som jeg er startet med men som, jeg gerne vil overdrage til en anden for at fortsætte arbejdet, idet jeg er stoppet med at lave hjemmesider for andre, i går. :) Desuden magter jeg den opgave ikke,idet de vil have flere forskellige ting på, som jeg ikke ved hvordan man gør. Jeg kan selvfølgelig bruge en masser af tid på det og så vil det nok komme til at køre, har generel IT-erfaring nok til det, men jeg har ikke lyst mere til det. Hvad tager du per time? Har du arbejdet for kunder før? Og hvilke er det? Du arbejder i Drupal. VH Hans |
Hej Hans Det handler jo meget om hvad den side skal bruges til. Joomla er knap så fleksibelt som Drupal, desuden kan man altid oplære en medarbejder i brug af Drupals funktioner alt efter hvad man nu har behov for. Send mig evt dit nr. i PB, så kan vi ta' et snak om det. |
Hej Hans For at sætte det pænere op og have styr på brugere, kunne du bruge componenten K2, den viser det bedre en CB. |
Har sendt besked til dig. |