|
Jeg er ved at få lagt sidste hånd på 1. del af mit nye site (det gamle er textreactor.com) og jeg har derfor brug for ca. 10 personer der vil have 25 kr at sende beskeder for. Hver besked koster 17 øre så der kan sendes 147 beskeder. Det jeg ønsker af testerne er at de skal sende beskederne til forskellige danske mobilnumre. Derudover vil jeg gerne have kommentarer med designet og funktionaliteten og om hvor nemt/svært det er at bruge. Tjenesten kører nu i et gammelt system men jeg har brugt tid på at lave helt ny kode og designet har fået et pift. Der er lagt vægt på mere sikkerhed end det gamle system og man kan bl.a. gensende beskeder som allerede enten er forsøgt at blive sendt eller som har været sendt. Jeg har mange andre planer med det men vil lige teste det blødt i første omgang. Send mig en PB herinde og alle der skriver får svar men i første omgang skal jeg bare bruge 10 stykker. URL kommer i en besked til jer der vil teste så det hjælper ikke at bede om den nu :) |
Beta-testere til opdateret sms-gateway søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem