Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange bruger kontorfællesæskaber?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i min virksomhed servicerer en række ejendomme, støder jeg fra tid til anden på gode tilbud på udlejningslokaler, der kunne bruges til eksempelvis kontorfællesskaber... Men...

Hvor mange bruger kontorfællesskaber i dag?
Hvor meget må et fællesskab koste pr plads?
Skal det være med eller uden møbler til hver plads?
Har det betydning om man er i fællesskab med andre i sin egen branche, eller må det spænde vidt?

Hvis du/I sidder i et kontorfællesskab eller overvejer at vælge det, vil jeg meget gerne høre jeres meninger.

På forhånd tak!

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt et kontorfællesskab til min virksomhed. Først var det egentlig bare fordi jeg skulle bruge nogle lokaler og her fandt jeg noget centralt hvilket var vigtigt for mig i forhold til at mine (kommende) ansatte skal kunne nå frem også uden bil.

Her er det med møbler, eller dvs det var en mulighed og det har jeg valgt da det ville være lidt ærgeligt at investere en mindre formue i kontormøbler HVIS nu det ikke lige gik.

For mig har det ingen betydning om der er andre i samme branche her, og dog.. faktisk vil jeg helst være det eneste callcenter lige her tror jeg ;)

Det der er attrraktivt ved fællesskaber er alt det man slipper for at tænke på.. alt er jo på plads, man skal faktisk bare komme med sin pc og så ellers betale huslejen... dejligt nemt.

Her hvor vi er er vi faktsk tilknyttet Vækstfabrikkerne, dvs der er en del rådgivning osv med i "prisen". Det er ikke noget jeg bruger voldsomt meget, men er måske nok noget jeg ville kigge på hvios jeg overvejede at udleje kontorfaciliteter

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)