Hej Aminoer Jeg er på udkig efter en person eller et firma til at giv mig et tilbud på en Webshop også meget gerne forklar mig basics på diverse ting såsom hvilket platform der vil passe mig bedst osv :) jeg har kigget en smule her på Amino og fandt faktisk frem til et tilbud som passer mig, og nu tænker du jamen hvorfor så led efter en når du har fundet noget som du kan bruge og her er det så at jeg som kunde kan tillade mig at finde den bedste og billigste løsning på det som jeg søger og det gør jeg så på denne måde :) tilbudet jeg nævner er: http://wuuzuu.com/product-info.php?Komplet_webshop-pid171.html med rabatkoden GAK kommer ned på en 3.500 kr inkl. moms kan du matche det tilbud eller måske gør det billiger ? så er du mere end velkommen til at send mig en privat besked hvor vi så kan kom igang med det praktiske. Hvis du som designer / programmører eller synes at der er ulemper ved at vælge det tilbud som nævnt for oven må du også gerne fortælle mig din mening her på tråden eller på PB Håber på at få nogle passende tilbud med gode råd så jeg er godt forberedt når jeg skal starte shoppen op. til sidst vil jeg endelig bare gerne sig GODT NYTÅR til alle Aminoer. Mvh Bahaa |
Med rabatkoden bliver prisen 4.368,75 incl. moms. Jeg har lige prøvet.