Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af selvstændig virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er helt ny her inde, så håber i tager godt imod mig.

Jeg har nu gået i et par år med overvejelser om at starte en selvstændig virksomhed.

Der kommer til og være fokus på 1 vare til og starte med, jeg har kigget på priser på andre hjemmesider, og har haft snakket med forskellige virksomheder og fabrikker i kina ang. Produktion af min vare. Efter jeg har modtaget forskellige tilbud har jeg regnet mig frem til at jeg vil kunne sælge mit produkt billigere end andre. 

Jeg har absolut ingen forstand på hjemmesider og design, så jeg har brug for en der kan designe en hjemmeside ( webshop ) med mulighed for betaling med kreditkort. Og som ikke er for dyrt. 

Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på?

Jeg har tænkt mig og starte et enkeltmands firma, og ved godt man hæfter med personlige ejendele.

hvordan får jeg min webshop skubbet frem ad? hvordan annoncere jeg bedst hvor folk vil finde frem til min shop?

Kom gerne med gode råd og ide'er. Smile

Hilsen Casper

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper,

Velkommen til :)

Det lyder allerede som om at du er godt på vej da du har fundet nogle gode kontakter i Kina til produktion af dit produkt.

Nu ved jeg ikke, om du skal sælge til virksomheder eller private - og dét har ret stor effekt på, hvilken markedsføringskanal du skal bruge.

Er det private, så er en hjemmeside med mulighed for bestilling/betaling af din vare et godt sted at starte. Sørg for at du får lavet en hjemmeside som kigger på konverteringer - altså at få folk til at købe dit ene produkt. (Det vil sige lav video af produktet, anmeldelser fra andre brugere, list alle fordelene op for kunden etc.)

Jeg ville nok bakke det op af en Google AdWords kampagne - det giver (muligvis) en del trafik og forhåbentlig en masse salg.

Derudover skal du sørge for medieomtale, demoer på f.eks. messer etc. Altså kom ud i landet og vis folk dit produkt.

Er det målrettet virksomheder, så skal du selvfølgelig stadig tænke på en hjemmeside og muligvis betaling (hvis virksomheder kun købe et par stykker af dine varer - er det større partier vil de vel have en faktura?)

Til virksomheder er det direct mail og kold kanvas (også kaldet "telefonopkald" på godt gammel dansk) Smile

Der findes også mange måder, hvorpå du kan promovere dine produkter overfor virksomheder (messer etc.). Men det skal være ret branchespecifikt, så du får mest ud af det.

Jeg kommer i denne måned med en gratis e-bog med +100 GRATIS tips til markedsføring - måske kan den give dig inspiration.

Hvis du er intereseret i at få et eksemplar så snart korrekturlæseren er færdig, så send mig en email martin@mediemarketing.dk.

God fornøjelse

Martin Bengaard

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Det lyder som om du har tjek på det meste.

Men mit råd skal være:

Smartsale:
Efter jeg har modtaget forskellige tilbud har jeg regnet mig frem til at jeg vil kunne sælge mit produkt billigere end andre. 

Lav ikke den klassiske begynderfejl!
Alt for mange nystartede sætter priserne alt alt for lavt. Lad være med det!
Du skal derfor spørge dig selv, hvorfor netop kunden skal købe varen hos dig.

Næsten alle kunder betaler gerne prisen mod god og solid kundeservice.
Det er det du skal leve af og ikke af et evt. underskud.

Held og lykke.

HUSK: Det er nemmere at sætte prisen ned end at sætte den op!!!

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper
Du kan læse om hvordan andre iværksættere har startet op og dermed få mange gode råd i iværksættermagasinet Start Op.
Du finder det her: www.startopmagasinet.dk

Hilsen
Ronni 

Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar. Jeg synes jeg har fundet en meget passende pris på mit produkt, som hverken er for lav eller høj.


Hilsen
Casper

Tilmeldt 1. Jan 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni.

Det vil jeg prøve.


Hilsen
Casper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)