'Junglen' om at bestille backlinks. Jeg vil ligge en opgave op på freelancer eller ligende, hvor jeg ønsker at bestille backlinks. Jeg har set flere job opslag igennem og de skriver b.la. at de ikke acceptere : No directory submissions, forum posts, article submissions, links from guest books, within newsgroups, yahoo groups, CL sites. NO ARTICLE SUBMISSIONS, No link farms accepted ( hvordan tjekker man det ). Jeg ved ikke helt hvad de mener med :links from guest books ?
Men med alt det her udelukket hvad er der så tilbage på hvordan de kan lave backlinks ? Og hvordan kan jeg som ikke ved noget/meget om seo/backlinks, tjekke op på hvad de har lavet ikke er black/grey hat SEO og skadeligt for mig ?
Jeg ville bestemt heller ikke anbefale dig at købe linkbuilding til dit danske website gennem udlandet. Hvis du skal have ordenligt og ikke "farligt/black hat" SEO så skal du købe det via. en dansk firma som kan sit kram.
Og her tillader jeg mig lige at reklamere for os hos SeeUp.dk som er danmarks største linkbuilding webshop, kom indenfor og få dig en god deal hos os, sammen med din
Forsat godt nytår! :-)
Vh
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
'Junglen' om at bestille backlinks. Jeg vil ligge en opgave op på freelancer eller ligende, hvor jeg ønsker at bestille backlinks. Jeg har set flere job opslag igennem og de skriver b.la. at de ikke acceptere : No directory submissions, forum posts, article submissions, links from guest books, within newsgroups, yahoo groups, CL sites. NO ARTICLE SUBMISSIONS, No link farms accepted ( hvordan tjekker man det ). Jeg ved ikke helt hvad de mener med :links from guest books ?
Ja, jeg vil medgive dig, at det indsnævre mulighederne en del.
Men der er mange muligheder tilbage, dog anser jeg en del af d muligheder der fraskrives som udmærket, såfremt de benyttes med omtanke.
- At Dansk linkbuilding så skulle være bedre, ehhm tjaa de benytter skam ofte samme teknikker, bare på danske sites.
Det jeg kan anbefale, er at du kun benytter netop den slags linkbuilding som nævnes til tier 2 eller tier 3 på Danske links -eller uk artikler du selv har kontrollen over.
Links from guest books.
En del gratis websites, har inkluderet en gæstebog, hvor de besøgende kan skrive en kort besked. Det samme er tilfældet med mange wordpress sites. Her skrives en kort besked med en link. (hvilket strider mod Googles retningslinjer)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media