Mvh Kasper |
Godt nytår, Aminoer! Meget spændt på 2013. Har store forventninger tll mindst et projekt, der snart lanceres. Håber, at I bare kører på for fuld skrue. :-)
De bedste nytårshilsner
Thomas
Mvh Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Godt nytår, Aminoer! Meget spændt på 2013. Har store forventninger tll mindst et projekt, der snart lanceres. Håber, at I bare kører på for fuld skrue. :-) De bedste nytårshilsner Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Godt nytår til alle herfra Kejseren - jeg håber personligt selv jeg kan finde manglede midler til og kunne få søsat et par spændene projekter hvor det ene er helt sindssygt :) Og håber i får succes i både ind- og udland med jeres projekter |
Supply Chain blæksprutte
Tak Henrik. Jeg kan berette at kl. 00:00 i aftes blev jeg selvstændig, og WEBoptimist.dk så dagens lys. Så jeg glæder mig enormt til 2013 :) Mvh Jonas |
Godt nytår til jer alle herfra også. |
Godt nytår til alle og held og lykke med jeres business af den ene eller den anden art. Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |
Godt nytår! Må i alle få et succesfuldt år. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |