Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - ændre den horisontale top menu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg sidder for første gang og arbejder på at (test)opbygge en webshop baseret på PrestaShop-systemet. Det fungerer helt fint med opsætningen, tilføjelse af kategorier, varer og så videre. Mit problem kommer, når jeg skal til at have oprettet menu-punkter i den vandrette menu.

Som default er Home "oprettet" som et punkt i den vandrette menu. Jeg har været inde og konfigurere modulet "Top horisontal menu" i håb om at kunne oprette punkter. Jeg kan se, at de kategorier, jeg har oprettet, kan jeg fører hen i den vandrette menu. Det er dog ikke helt hensigten. Sider som "Om os" skal ikke stå under kategorier, men i stedet kun vises i den vandrette menu. Hvordan gør jeg dette?

På forhånd tak.

Mvh,
Haris.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 01:20

Hvis jeg forstår dig ret, så styres punkterne af dit tema. Skal du rette i dem, skal de gøres direkte i filen. Prøv at se om du ikke har en fil der hedder "tmheaderlinks" eller "tmcategories".

Tilmeldt 16. Apr 12
Skrevet kl. 01:28

Hej Tom.

Det er egentlig blot default-temaet, jeg prøver at justere/lege lidt med. Jeg kan umiddelbart ikke finde en fil, der hedder tmheaderlinks eller tmcategories.

Fra Skødstrup
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 21
Fra  www.avendo.dk Skrevet kl. 01:34

Kan du ikke ved at konfigurer modulet "Top horisontal menu" flytte siden "Om os" over i den horizontale menu?

Tilmeldt 16. Apr 12
Skrevet kl. 01:47

Hej.

Jeg fik lige rodet lidt med det. Jeg er godt klar over, at de links, man vælger ved konfigurering af "Top horisontal menu", vises i den vandrette menu. Problemet VAR, at de samtidig også blev vist i kategori-blokken. Her skal man så bare ind og redigere kategorien: Under "Vist" markerer man blot "Nej". Jeg troede blot, at punktet herefter blev inaktivt - det er ikke tilfældet. :-)

Jeg takker dog for hjælpen. Godt nytår.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)