Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner der kan programmere søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg leder efter en samarbejdspartner der kan programmere. php, mysql, grafik.

Det er en side der allerede kører og ide som fungerer, men det kan vi tale om.

Desværre er jeg fattig, men forhåbentlig ikke længe. Og det bliver du heller ikke.

kontakt mig og hør mere, du investere ikke andet end lidt tid.

med venlig hilsen Lasse Danielsen, 22582428

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Lasse,

Der er en masse af disse tråde på Amino og ikke mange tager en tråd seriøs, hvor der står at man nærmest bliver rig på kort tid. Og hvis siden allerede kører, hvorfor er du så ikke rig i nu, når det er så let som du skriver?

Derudover skriver du intet om hvad du bidrager til samarbejdet. Programmører er noget som er eftertragtet, så hvorfor skulle de bruge det meste af deres tid på "dit" projekt når de kunne finde et andet - det må du hellere tydeliggøre.

Ydermere ville et link være en god ide, så en mulig samarbejdspartner kan vurdere allerede nu om det er noget for dem.

Held og lykke med det hele! Godt nytår.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:50

KennM:

Hej Lasse,

Der er en masse af disse tråde på Amino og ikke mange tager en tråd seriøs, hvor der står at man nærmest bliver rig på kort tid. Og hvis siden allerede kører, hvorfor er du så ikke rig i nu, når det er så let som du skriver?

Derudover skriver du intet om hvad du bidrager til samarbejdet. Programmører er noget som er eftertragtet, så hvorfor skulle de bruge det meste af deres tid på "dit" projekt når de kunne finde et andet - det må du hellere tydeliggøre.

Ydermere ville et link være en god ide, så en mulig samarbejdspartner kan vurdere allerede nu om det er noget for dem.

Held og lykke med det hele! Godt nytår.

Yes, one gets so tired of these threads :)

It is good we have the "skyl" function now :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 05:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne rigtig godt tænke mig i det nye år 2013, at der var mindre flabede svar som dine Phillip.

Hvis du syntes det er træls med disse indlæg og gerne vil ud med det kunne du jo ringe til en ven eller hvis du som det mindste vil bruge Amino kunne skrive det i chatten.

Kan godt være at Lasses indlæg måske ikke lige er helt fantastisk og der i realiteten er mange af dem efterhånden som du mener - men måske kunne man lige skrive det lidt mere brugervenligt. Du kan se det er første indlæg fra en ny bruger på Amino - og disse one-liners-bashing er ikke kun du god til og bruge (ikke at jeg har holdt øje med om du har skrevet på den facon før)
Men syntes der er mange af de "faste brugere" herinde der ser det som en personlig provokation åbenbart af den grad man bliver nød til og skrive det og bashe en nyoprettet tråd.

Godt nytår og god vind i det nye år 2013 med indtjening- og forretninger :)

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)