Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor henter du din inspiration?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.

Vi alle har brug for inspiration en gang i mellem. Jeg kender det selv, man løber tør for ideer og sidder tilbage med følelsen af at "opgaven" man er i gang med aldrig får sin ende. Dog har jeg nogen faste ting/ritualer jeg plejer at gøre når jeg skal have hjernen igang igen.

Nu beskæftiger jeg mig selv meget med photoshop mere konkret design, derfor ender jeg altid med at sidde på de samme blogs eller tjekke mærkelige billeder ud på Tumblr. Nogen gange kan jeg sågar tjekke DenBlåAvis - det lyder måske mærkeligt, men sjovt nok fungere det meget godt for mig.

Jeg synes det kunne være sjovt at høre hvor i henter inspiration fra, eller om i har nogen ritualer/ting som i ofte gør hvis i "går i stå" med en opgave?

Så... Hvor henter du din inspiration?

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:05

For en del år siden opdagede jeg denne side og har været der mange gange. Det er lidt i perioder og så er det sjovt at vende tilbage.
Hvis du vil se det hele igennem skal du dog nok afsætte nogle uger...

Der er både skidt og kanel: http://www.worth1000.com/

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:34

Jacob P:
Så... Hvor henter du din inspiration?

Når jeg mangler inspiration, så bruger jeg Stumbleupon.
Det er en service der viser en tilfældig side indenfor alt eller et bestemt felt, man vælger selv og jeg har fundet en masse spændende ting som jeg ikke ville have set ellers.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:56

Jeg har sat tid af til at læse minimum 1 bog om måneden om noget som kan være brugbart for mine firmaer, så læser både om ledelse, marketing osv. Får altid masser af ny gå på mod efter hver bog og skriver i vores to dó modul de ting der skal implementeres.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)