Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en ide til ferieby !!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søger et spændende projekt jeg kan komme igang med, men efter at have solgt min Webshop, har jeg ikke haft så meget tid til at komme igang med et nyt projekt..

Jeg er bosiddende i Skagen og der er jo rigtig rigtig mange turister heroppe, specielt om sommeren...

Jeg kan dog ikke komme komme på guldkornet, hvad man kunne lave.. Det skal også siges at jeg har rigeligt at lave om sommeren heroppe selv, men det må vi se på..

Så har du en spændende ide, du mener kunne være godt i en by, som bliver besøgt af over 1.000.000 turister om året... Jeg er som sagt bosiddende i byen og er derfor midt i orkanens øje...

Så kom frisk, har du ideen og vil have en kanon makker på projektet, så skriv endelig...
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:40

Hej Kim,

Jeg forstår ikke helt, hvorfor man skulle give dig "guldkornet" af en ide, når du slet ikke skriver med hvad du kan tilbyde en kommende makker. SÅ hvis jeg var dig, så skriv om dig selv - hvem er du og hvilken erfaring har du!

Og måske skulle du ikke lede så hårdt efter en god ide, de plejer at dukke op når man mindst venter det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 19:54
Hvis nu vedkommende bor i Kbh, så er det ikke så nemt at lave fodarbejde i Skagen... Der er langt herop..

Jeg har adgang til rigtig mange mennesker, jeg bor heroppe...

Jeg er til daglig butikschef, så kender til alt med salg.. Men det er måske ikke på det område det skal være..

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 20:40
Er der nogen der kender til de her is cykler ??

Er de bevillinger til at få, hvad koster sådanne cykler, vil is firmaer samarbejde med en sådan virksomhed, vil kunder købe hos en iscykel eller stoler man ikke nok på kvaliteten sådan et sted, ???

Kom gerne med svar, hvis i kender lidt til dette erhverv ?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)