Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om Teenlife.dk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lige blevet færdig med en ny version af teenlife.dk, men hvad syntes i om siden?

Det er sidens design osv. jeg ønsker kommentarer på, og ikke indlægene.  

Håber i har tid til at kikke :D

/ Kasper

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:22

Hej Kasper,

Idéen er ganske god. Jeg får dog en lidt tom følelse indeni, når jeg besøger siden. Jeg er selv ung, og din side fanger mig ikke umiddelbart. Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad siden skal gøre godt for. Siden ville måske fange lidt bedre med nogle større og tydeligere billeder og evt. et flot banner. Jeg savner en introduktion til, hvad sidens formål er. Den eneste beskrivelse der er, er "Alt det bedste", og det siger ikke så meget om idéen bag siden.

Jeg synes først og fremmest, at du skal have kigget på designet af hjemmesiden. Jeg savner at designet er lidt mere ungdommeligt med måske nogle mere friske farver. Jeg kan rigtig godt lide funktion med, at man kan opdele indlæggene i forskellige kategorier, f.eks. vælge indlæg kun til drenge. Thumps up fordi, at du har været så god til at udnytte de sociale medier på din side. Jeg synes, at du skal overveje, om det er smart, at man kun kan kommentere på indlæggene, hvis man er logget ind. Jeg tror det vil holde mange væk fra at lægge en kommentar, hvis det er nødvendigt, at man skal have et login for at skulle kommentere.

Det var hvad, jeg kunne komme med inputs pt. Jeg håber, at du kan bruge det til noget.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 19:32

Hej!

Der er mange gode ting jeg helt sikkert kan bruge! TAK! :D

/ Kasper Frandsen

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper!

Er meget enig i det Martin siger. Derudover skal du dog også kigge på stavefejl og grammatik.
Jeg bider bl.a. mærke i at du skriver "syntes" i dette indlæg hvilket er en datidsform. "Sloganet" på siden har desuden en stavefejl da der står "nettes" i stedet for "nettets"

Sidst men ikke mindst, opdagede jeg en fejl da jeg klikkede ind på en af dine kategorier.

Siden ændrede fuldstændigt layout og så sådan ud:

Og af en eller anden årsag kan jeg ikke ændre det tilbage.

Mvh Jonas 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:52

Martin Dyrhøj:
Jeg er selv ung, og din side fanger mig ikke umiddelbart. Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad siden skal gøre godt for.

Jeg er ikke selv ung (i den høje alder af 44:-), men jeg er helt enig med Martin, og som tidligere reklamemand kan jeg hurtigt vurdere om siden kommunikerer klart og tydeligt, og det synes jeg heller ikke, at den gør.

Designet kunne sagtens appellere til mange unge, da det er moderne, stilrent og ret minimalistisk, men du skal helt sikkert arbejde mere med, hvad siden rent faktisk skal tilbyde teenagere.

Du er allerede kommet et godt stykke ad vejen, idet du har fundamentet. Nu skal du bare gå i tænkeboks og finde ud af en masse interessante menuer/features, så de helt unge får lyst til at vende tilbage på siden igen og igen. :-)

Held og lykke med det!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 22:05

Hej,

Der er nogle super ting i skriver, og dem vil jeg arbejde på her i min ferie ;)

Jeg har lavet det om så man bruger sin facebook til at kommentere, hvad syntes i om det? 

@Thomas: hvilke features tænker du på? 

/ Kasper

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

menuen er alt tæt på baggrunds farven så den er ikke så let at læse d

baggrunden og tekst farven falder meget ind i hinanden den lyse grå farve,  vælge derfor en sort tekst farve til en hvid baggrund

kunne se der er både engelske og dansk er blandet samme på  siden ,

social medie der betyde google plus også en del i seo så en god ide også få det på siden .

en om jer side savner jeg på siden hvem er forfatter bag side hvad er din baggrund og viden om emmet , hvad er formålet med denne her siden , hvad vil der ske fremover med siden , hvor tit opdatere du med mere på din  side.

ved titlen er der 2 gange den samme sætning og dit domæne navn er der også 2 gange nævnt og det ligger du lige vel hvad nummer 1 på google med alle undersider nævnes 2 gange domæne navnet kun 1 andet ord husk google vis 70 tegn ikke mere eller mindre så udnyt det mere ideelt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36

ud over det jeg har nævnt er det er en god ide at fjerne fodnote linket til wordpress 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)