Hej, Jeg er lige blevet færdig med en ny version af teenlife.dk, men hvad syntes i om siden? Det er sidens design osv. jeg ønsker kommentarer på, og ikke indlægene. Håber i har tid til at kikke :D / Kasper |
Hej Kasper,
Idéen er ganske god. Jeg får dog en lidt tom følelse indeni, når jeg besøger siden. Jeg er selv ung, og din side fanger mig ikke umiddelbart. Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad siden skal gøre godt for. Siden ville måske fange lidt bedre med nogle større og tydeligere billeder og evt. et flot banner. Jeg savner en introduktion til, hvad sidens formål er. Den eneste beskrivelse der er, er "Alt det bedste", og det siger ikke så meget om idéen bag siden.
Jeg synes først og fremmest, at du skal have kigget på designet af hjemmesiden. Jeg savner at designet er lidt mere ungdommeligt med måske nogle mere friske farver. Jeg kan rigtig godt lide funktion med, at man kan opdele indlæggene i forskellige kategorier, f.eks. vælge indlæg kun til drenge. Thumps up fordi, at du har været så god til at udnytte de sociale medier på din side. Jeg synes, at du skal overveje, om det er smart, at man kun kan kommentere på indlæggene, hvis man er logget ind. Jeg tror det vil holde mange væk fra at lægge en kommentar, hvis det er nødvendigt, at man skal have et login for at skulle kommentere.
Det var hvad, jeg kunne komme med inputs pt. Jeg håber, at du kan bruge det til noget.
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj