Amerikanske Affiliate-udbydere?
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Hej Affiliate-kyndige.
Det her spørgsmål er primært henvendt til jer, der har kendskab til amerikanske Affiliate-udbydere.
Er der en eller flere af jer, der kan lave en liste over nogle af de største og bedste af slagsen?
Hilsen
Thomas
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Jonas
Skrevet
28-12-2012 kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Max Bounty er rimelig god.
|
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Clicksor og Clickbank kan også nævnes specielt sidstnænvte er rigtig stor...
|
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Max Bounty er rimelig god.
Tak! Tjekker dem ud.
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Clicksor og Clickbank kan også nævnes specielt sidstnænvte er rigtig stor...
Jeg troede faktisk, at Clickbank var engelsk. Husker jeg korrekt, hvis deres produkter overvejende er elektronik og e-bøger?
Clicksor kender jeg ikke, men jeg vil da helt sikkert tage et kig på deres side.
|
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
BZR
Skrevet
28-12-2012 kl. 20:53
Hej Thomas,
Commission Junction og Webgains er vist også i USA :-)
|
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Hej Thomas,
Commission Junction og Webgains er vist også i USA :-)
Tak, Ulrik! :-)
|
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Jonas
Skrevet
28-12-2012 kl. 21:12
Jeg troede faktisk, at Clickbank var engelsk. Husker jeg korrekt, hvis deres produkter overvejende er elektronik og e-bøger?
Clickbank er e-bøger, programmer, e-bøger og flere e-bøger. Digitale downloads. :P
|
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Clickbank er e-bøger, programmer, e-bøger og flere e-bøger. Digitale downloads. :P
Tak! Det mente jeg nok. :-)
|
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Nogen, der kan anbefale andre amerikanske Affiliate-udbydere?
Jeg vil meget gerne tilmelde mig rigtig mange, så jeg får et så stort udvalg af tilgængelige kampagner som overhovedet muligt.
|