Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg oprette et eller flere firmaer, da det er forskellige ting der skal tjenes penge på....?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brugere på Amino

Er lige blevet medlem, da jeg blev fortalt om dette forum af en i familien.

Jeg skal opstarte en enkeltmands virksomhed/firma, men jeg har flere forskellige ting der skal tjenes penge på.

Spørgsmålet er så, om jeg kan nøjes med et enkelt firma, eller der skal oprettes flere...?

Her er følgende ting, som jeg nu ved der skal prøves, og andre kan nemt komme til:

Salg af nogle bestemte sms moduler/ herunder også opsøgende salg.

Skadedyrsbekæmpelse startende i det små.

På et tidspunkt også en web shop formegentlig inden for området jagtudstyr, men der kan også nemt komme andre produkter i web shoppen.

Salg af automatiske optimeringer til små selvstændige virksomheder. Her er det i regnskabsprogrammerne. Også her opsøgende salg.

Kan i hjælpe med hvordan jeg skal sætte det sammen i et firma, eller skal der flere til.

På forhånd tak.

Mvh

Lars Jacobsen

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart samle det i et firma til at starte med. Derudover vil jeg nok kun fokusere på den af tingene jeg synes der er mest interessant. Det bliver sikkert aldrig en succes noget af det hvis du prøver at starte 3 foskellige ting samtidig. Fokuser på den bedste ide og læg så alt din energi i at få den op at køre, når den køre godt kan du så oplære en eller flere ansatte til at gøre dit arbejde og starte det næste firma.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)